مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو

آموزش حسابرسی داخلی

برای حفظ ارتباط در آموزش حسابرسی داخلی، افراد باید در مورد تغییرات در تجارت به طور کلی و در فرآیندهای حسابرسی آموزش ببینند. آموزش بسیار مهم است، این برای حسابرسان در همه سطوح صدق می کند. حسابرسان جدید دانش فنی دارند که می توانند در مشاغل خود اعمال کنند. حسابرسان داخلی با تجربه تر، تمایل دارند ارزش بیشتری در مواجهه با ایده ها و نوآوری های جدید پیدا کنند. چندین روند برای ایجاد آموزش منظم برای حسابرسان داخلی در حال همگرایی است.

یکی سرعت تغییر در دنیای تجارت است که بخشی از آن با پیشرفت تکنولوژی همراه است. در واقع، حدود 30 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی جهانی اظهار داشتند که انتظار دارند سازمان هایشان ظرف دوازده ماه آینده یک برنامه را به کار گیرند.

مهارت های لازم در آموزش حسابرسی داخلی

در حالی که حسابرسی به دانش فنی قوی نیاز دارد، تفکر انتقادی، ارتباطات و سایر مهارت های لازم هم مورد نیاز است. حسابرسان داخلی معمولاً مجبورند از همکاران خود بخواهند که برای انجام مراحل حسابرسی فراتر از شغل روزانه خود پیش بروند.

وقتی حسابرسی کامل شد، ممکن است مجبور شوند خبرهای بدی را منتقل کنند. در هر صورت، حسابرسان داخلی باید واحدهای تجاری را در کنار خود داشته باشند. اگر چه ممکن است در نگاه اول این امر مشخص نباشد، اما آموزش حسابرسی داخلی باید به خلاقیت نیز بپردازد. برای اینکه حسابرسان بینشی را فراهم آورند که می تواند به سازمان هایشان کمک کند، باید با روش های جدید به مسائل نگاه کنند.

فناوری در آموزش حسابرسی داخلی امری کلیدی است

مهارت های فنی یا تخصصی و آموزش هایی که می تواند آنها ارائه دهند، نیز ضروری هستند. تقریباً دو سوم پاسخ دهندگان به گزارش MISTI گفتند، حسابرسان داخلی باید مهارت های حسابرسی IT را داشته باشند و برخلاف یک یا دو دهه پیش، تعداد کمی از شرکت ها دارای کارمندان ممیزی هستند که به طور خاص برای امنیت سایبری اختصاص داده شده اند. تا حدی، این نتیجه ایجاد اختلاف بین کنترل های IT و غیر IT است. با توجه به پیشرفت های مداوم در فناوری هایی مانند بلاکچین و رباتیک در صنایع و مشاغل، این روند ادامه خواهد داشت.

یکی دیگر از مواردی که در جهت پیشرفت آموزش حسابرسی داخلی بسیار حیاتی خواهد بود، آموزش هایی است که به حسابرسان داخلی کمک می کند تا از ابزارهایی مانند تجزیه و تحلیل داده ها و هوش مصنوعی به طور مؤثر استفاده کنند.

اخلاق همچنان تمرکز بر آموزش انتقادی را حفظ می کند.

اخلاق و صداقت همیشه، پایه های حرفه آموزش حسابرسی داخلی بوده اند. با این حال سازمان ها امروز با دقت بیشتری مورد بررسی قرار می گیرند. لغزش های اخلاقی می توانند عناوین اصلی را تحت سلطه خود قرار دهند. گر چه این یک شروع خوب است، اما سازمان هایی که آموزش اخلاقی ارائه نمی دهند می توانند عملکرد خود را تضعیف کنند. هر چه تعداد بیشتری از شرکت ها در چندین کشور و فرهنگ فعالیت می کنند، تصمیمات اخلاقی نیز کمتر روشن می شوند. آموزش می تواند حسابرسان را با اطلاعات مربوط به مدل های مختلف اخلاقی، به ارزیابی از تصمیمات مختلف، مسلح سازد.

آموزش آنلاین در آموزش حسابرسی داخلی

هر دو دوره دیجیتالی و حضوری می توانند بخشی از برنامه های آموزشی در آموزش حسابرسی داخلی مؤثر باشند. البته آموزش حضوری به شرکت کنندگان این امکان را می دهد تا سؤال کنند و فوراً بازخورد بگیرند. شبکه های موجود در آموزش های حضوری اغلب به همان اندازه که دانش فنی شرکت کنندگان کسب می کنند جذاب هستند. در مقابل، آموزش آنلاین یا دیگر آموزش های تحت وب امکان ارائه آموزش با کیفیت به مخاطبان پراکنده از نظر جغرافیایی را فراهم می کند.

همچنین این امر برای ارائه یک نمای کلی در مورد یک موضوع عالی بسیار مؤثر است. به عنوان مثال، این آموزش ها به کارمندان خود آموزش مبتنی بر وب را که متمرکز بر تغییرات دیجیتالی در بسیاری از سازمان ها است را ارائه می دهد و از طرفی به حسابرسان کمک می کند، بدانند چه سؤالاتی را باید بپرسند و چه موقع موضوع را در بحث یا ممیزی شرکت دهند

این آموزش ها معمولاً به صورت آنلاین یا حضوری بوده در نتیجه، اولین قدم در توسعه حسابرسی داخلی است. آموزش حسابرسی داخلی اصول اساسی را فراهم می کند، سپس حسابرسان باید آن را اعمال کنند. این جایی است که بسیاری از آموزش ها باید به درستی به کار گرفته شوند.

آموزش آنلاین در آموزش حسابرسی داخلی

دوره های آموزش حسابرسی داخلی

به عنوان یک حسابرس داخلی می توانید آموزش حسابرسی داخلی را انجام دهید یا سیستم های مدیریتی را در سازمان خود توسعه دهید آیا آماده پیشرفت حرفه خود و شروع به انجام ممیزی های داخلی هستید؟ به عنوان یک حسابرس داخلی، می توانید از تجربه خود استفاده کرده و با پیشرفت مستمر یا حتی تأیید صلاحیت به تجارت خود کمک کنید. حسابرسان داخلی اغلب در سازمان خود مشغول بررسی سیستم های داخلی بر خلاف رویه های خود و همچنین معیارهای خارجی هستند.

این یک فرصت عالی برای درک کل تجارت و تلاش برای بهبود سیستم های آنها است. صلاحیت شما در یکی از دوره های حسابرس داخلی درک کاملی از نحوه انجام یک حسابرسی داخلی موفق را به شما می دهد. دوره های حسابرسی داخلی، با یک رشته مانند کیفیت و محیط ترکیب شده است، بنابراین شما بلافاصله در یک نوع سیستم مدیریت خاص دانش خود را ایجاد می کنید.

آموزش حسابرسی داخلی به شما امکان می دهد این مهارت ها را در تمام صنایع در سراسر جهان به کار بگیرید. به عنوان یک پاداش، فارغ التحصیلان دوره حسابرس داخلی از مزایای برنامه یادگیری گسترده برخوردار می شوند. این یک طیف وسیعی از مزایا و منابع را در اختیار شما قرار می دهد.

آموزش حسابرسی داخلی مربیان

فعالیت های آموزش ممیزی مربیان برای توسعه ظرفیت حسابرسان داخلی بخش عمومی، برای ارائه آموزش ممیزی داخلی با کیفیت بالا در کشورها و مؤسسات طراحی شده است و این امر بر اساس استانداردهای بین المللی عمل حرفه ای حسابرسی داخلی (ISPPIA)  و اقدامات خوب بین المللی در حسابرسی داخلی بخش دولتی تعیین شده است.

گروه شرکت کننده هدف، حسابرسان در بخش دولتی هستند که از قبل در حسابرسی داخلی مهارت دارند و همچنین متخصصانی که به طور گسترده در ارائه آموزش در کشورها و مؤسسات مربوطه شرکت دارند. رویکرد و قالب برنامه بسیار تعاملی طراحی شده است و شامل موارد زیر است:

شماره 1: ایجاد ظرفیت منطقه ای:

رویکرد (CoP) با مشارکت کنندگان در آموزش از طریق کارگاه ها و ماژول های آنلاین ارتباط برقرار می کند. هدف این کارگاه ها توسعه ظرفیت مربیان حسابرسی داخلی بخش دولتی برای ارائه دوره های آموزشی با کیفیت بالا بر اساس ISPPIA و اقدامات خوب بین المللی در حسابرسی داخلی بخش دولتی است.

شماره 2: انتقال دانش منطقه ای:

ایجاد ابزارهای عملی، آموزش منابع، چالش های گروهی و شبیه سازی ها، مواد آموزشی و مطالعات موردی که به شما کمک می کند تا فاصله بین تئوری و کاربرد عملی را پر کنید و در عین حال به توسعه مهارت های نرم افزاری مشارکت بپردازید.

شماره 3: بستر تبادل منطقه ای:

تسهیل یادگیری مشترک و تبادل در بین کشورهای منطقه و اعضای آن، موجب شده آنها تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و اقدامات صحیح را برای ارتباط گسترده تر مستند کنند. منابع توسعه یافته در منطقه به صورت محلی تکثیر می شوند.

مبانی آموزش حسابرسی داخلی

اگر شما علاقه مند به حسابرس شدن و محافظت از شرکت خود با حسابرسی داخلی هستید، با این دوره آموزش حسابرسی داخلی شروع کنید. این دوره پایه اساسی برای کلیه تکنیک های حسابرسی داخلی است که در آینده خواهید آموخت، از جنبه های اساسی حسابرسی گرفته تا مفاهیم پیشرفته تر که می تواند کمک شایانی برای یادگیری به شما کند. شما مفاهیم حسابرسی سنتی و عملیاتی را فرا خواهید گرفت و ابزارها و تکنیک های اثبات شده برای انجام ممیزی های مؤثر را به دست خواهید آورد.

شما در زمینه اصول مستند سازی و ارزیابی تکنیک های کنترل داخلی یا کار میدانی، یک زمینه جامع کسب خواهید کرد. با استفاده از تمرینات موردی خاص، شما عناصر مهم حسابرسی داخلی را بررسی خواهید کرد:

ارزیابی ریسک، نمودار یابی، طراحی انعطاف پذیری در برنامه حسابرسی، انجام حسابرسی و استفاده از نتایج حسابرسی برای حل مشکلات تجاری. شما همچنین بر مهارت های ارتباطی مرتبط با حسابرسی داخلی تمرکز کرده و آنها را عملی خواهید کرد:کنفرانس با مشتریان، نوشتن یافته های حسابرسی و توصیه های حسابرسی.

مبانی آموزش حسابرسی داخلی

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display