مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو

مشاور امور مالیاتی

مشاور امور مالیاتی

مشاور امور مالیاتی شخصی است که در رشته حسابداری تحصیلات آکادمیک داشته و نسبت به قوانین مالی و مالیاتی کشور تسلط و شناخت بسیار بالایی دارد. مشاور امور مالیاتی به افراد کمک می کند که در حیطه قانون کمترین میزان مالیات و عوارض را به دولت پرداخت نموده و کمترین ضرر اقتصادی را نمایند.

مشاور امور مالیاتی

بنابر قوانین تصویب شده کشور, برای موارد مختلفی مالیات در نظر گرفته شده است که می توان به موارد زیر اشاره نمود :

مالیات نقل و انتقال ملک

مالیات بر ارزش افزوده

مالیات حقوق

مالیات اشخاص حقیقی

مالیات اشخاص حقوقی

مالیات ارث و ...

قوانین مالیاتی کشور هر روز دچار تغییر شده و تبصره ها و بندهای مختلف آن اضافه و کم می شود همچنین این قوانین پیچیده می باشند که نیاز به مشاوره و راهنمایی یک مشاوره مالیاتی بر این پرونده ها ضروری است زیرا با توجه به پیچیدگی بالا و تغییر مداوم آن نیازمند مشاوره شخصی است که به قوانین موجود تسلط کامل داشته و همچنین نسبت به تغییر و حذف و اضافه تبصره ها نیز شناخت کامل داشته باشد. با وجود مشاور مالیاتی با تجربه و تخصص در چنین پرونده‌هایی  با به حداقل رساندن مالیات کمک زیادی را به مدیران و صاحبان کسب و کار ها می نماید .

مشاور امور مالیاتی

مشاوره مالیاتی تلفنی:

مدیران کارخانه ها و اشخاص و صاحبان کسب و کارها همواره

می بایست مالیات های مختلفی را پرداخت نمایند بعضا مشاهده می شود که این افراد به دلیل عدم تسلط و آشنایی با قوانین و تبصره های مالیاتی ضررهای جبران ناپذیری را متحمل می شوند و مبالغی را به عنوان مالیات پرداخت می کنند که اگر از یک مشاور مالیاتی کمک می گرفتند کمتر دچار ضرر می‌شدند.

البته شما ممکن است به دلیل شرایط کاری و یا مکانی که زندگی می کنید نتوانید به طور حضوری به مشاورین امور مالیاتی مراجعه نمایید در این صورت شما به راحتی می توانید از مشاوره مالیاتی تلفنی ما استفاده نمایید مشاور مالیاتی تلفنی این مزیت را دارد که شما نیاز نیست مسافت بالایی را برای ارتباط حضوری طی کرده و ترافیک و شلوغی ها را تحمل کنید به علاوه در وقت و زمان و انرژی خود صرفه جویی می نمایید و همچنین می توانید راحت تر مشکلات خود را به صورت تلفنی بیان کنید.

مشاورین مالیاتی تلفنی ما از افراد متخصص و متبحر تشکیل شده‌اند که سالهاست در پرونده های مالیاتی مشاوره ارائه می دهند و دارای تجربه و تخصص بالایی هستند پس اگر در هر کدام از موارد مالیاتی خود دچار ابهام هستید تردید نکرده و با استفاده از مشاور تلفنی مالیاتی  به راحتی مشکلات خود را رفع کنید.

مشاوره مالیاتی رایگان :

در صورتی که شما هر کدام از امور مالیاتی خود را به مشاورین ما بسپارید می توانید از خدمات مشاوره مالیاتی رایگان این مرکز استفاده نمایید مشاورین مالیاتی ما با استناد بر مدارک و اظهار نامه ها و مستندات شما و با تسلط و تخصص بر قوانین و تبصره های مالیاتی کشور در پرداخت کمترین مالیات برای شما کمک می رسانند.

شما با سپردن پرونده های خود به مشاورین مالیاتی ما علاوه بر اطمینان کامل از روند مالیاتی پرونده خود

مشاور امور مالیاتی

می توانید از مشاوره رایگان نیز بهره بگیرید.

مشاورین امور مالیاتی می توانند در صورت نیاز به حضور در کارخانه و مرکز شما با حضور در محل و محاسبات دقیق و اظهار نظر کارشناسی نسبت به مالیات در نظر گرفته برای شما اظهار نظر کارشناسی نمایند. همچنین این مشاورین همواره در کنار شما بوده و در هر مرحله از پرونده در صورت وجود هر گونه مشکل و یا سوال برای شما بی دریغ و در هر زمان به راهنمایی و مشاوره شما می پردازند.

برای انتخاب مشاور مالیاتی می بایست دقت فراوانی صورت گیرد زیرا انتخاب درست یک مشاور مالیاتی متبحر برای رسیدن به سود بالای شرکت بسیار مهم است.

مشاور امور مالیاتی می بایست نسبت به  تهیه گزارش های مالی و تنظیم آن ها اقدام نماید این گزارش ها به مراکز قانونی و روسای موسسات ارائه می‌شود. همچنین مشاور مالیاتی بر امور مالی شرکت ها و کارخانجات نظارت کرده و نسبت به قانونی بودن اقدامات اظهار نظر می نماید .

وی بر گزارشهای مالی که به او ارائه می شود و صحت و قانونی بودن آن ها نیز نظارت می کند .

همچنین به مدیران و روسای کارخانجات  نیز برای امور مالی و مالیاتی مشاوره می دهد .

یک مشاور مالیاتی خوب و مورد اعتماد از امور حقوقی و مالیاتی شناخت کافی دارد .

یک مشاور مالیاتی خوب می بایست روابط عمومی بالایی داشته و دقت و صبر و حوصله بالایی نیز داشته باشد تا بتواند به طور دقیق به راهنمایی افراد پرداخته و بر امور مالی و مالیاتی شرکت ها نظارت داشته باشد.

همچنین با داشتن روابط عمومی بالا می تواند به مدیران برای شروع مذاکرات تجاری مشاوره داده و در این مذاکرات مدیران را راهنمایی نماید. مشاوره مالیاتی می تواند سلامت مالی یک شرکت را تضمین کرده و باعث شود که شرکت ها به بیشترین سود مالی برسند .

در انتها توصیه می کنیم حتماً در امور مالی و مالیاتی خود از مشاورین امور مالیاتی بهره گیری نمایید.

مشاور امور مالیاتی

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display