مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو

کارگاه های اموزشی حسابداری

کارگاه های اموزشی حسابداری

مفاهیم مدیریت کارگاه های اموزشی حسابداری، اثر بخشی کارمندان حسابداری و سازمان ها را در همه سطوح بهبود می­بخشد. علاوه بر این افراد می­توانند با شرکت در کارگاه های اموزشی حسابداری، برنامه های مدیریت مالی فدرال تخصص خود را گسترش دهند و اثر بخشی خود را بهبود بخشند.

کارگاه های اموزشی مهارت های حسابداری و مالی به موضوعات کلیدی مانند تجزیه وتحلیل هزینه، بهبود مستمر واگذاری هزینه، بودجه ریزی، کنترل مدیریت و ارزیابی عملکرد می­پردازد. با انجام این کارها، کارگاه اموزشی حسابداری افراد را سوق می­دهد تا رابطه علت و معلول بین استراتژی و چشم انداز کسب و کار، اهداف عملیاتی، اقدامات و اهداف و هم چنین سنجش و گزارش عملکرد پیشرفته را درک کنند. برنامه ریزی و کنترل کارامد مستلزم توسعه مهارت هایی است که بسیار فراتر از تسلط هر رشته است.

برای فهم فرایندهای کسب و کارهای بر مهارت های حسابداری مواردی از قبیل: تجزیه و تحلیل هزینه برای اهداف بودجه و تصمیم گیری در این زمینه، اقدامات مالی و عملیاتی برای حمایت از روند بودجه بندی، بهترین روش ها برای مدیریت عملکردی سازمان، پیوند استراتژی بع هزینه و ارزیابی عملکرد که در کارگاه های اموزشی حسابداری در نظر گرفته می شود.

کارگاه حسابداری

اهداف این کارگاه اموزشی حسابداری به شرح ذیل می باشد:

1)می توانید ازعطف مالی و حسابداری متوجه شوید.

2)اصلاحات هزینه گزاری و بودجه بندی را که در تجارت استفاده می شود بیاموزید.

3)هزینه های کل خروجی کالاها و خدمات ارائه شده را تعیین کنید.

4)استاد تکنیک های سنتی و بهترین شیوه های اخیر می شوید.

5)پیوند امور مالی و عملیاتی برای اهداف بودجه و اجرای استراتژی

6)می اموزید که چگونه یک سیستم جامع سنجش عملکرد را تهیه کنید.

روش اموزشی در این کارگاه اموزشی حسابداری به این صورت است که: این دوره اموزشی مهارت های مالی و حسابداری کسب و کار را در کناراصول کارگاه با سخنرانی رسمی، مطالعات موردی در زمینه حسابداری و مثال های کار تعاملی را برگزار می­­کند. برای نشان دادن کاربرد هر ابزار در یک محیط عملیاتی، مطالعات موردی مرتبط ارائه خواهد شد. که هر نقطه یادگیری با تمرین های عملی مجددا تقویت می­شود. مفاهیم دشوار ریاضی به صورت بصری به حداقل می­رسند و با مثال هایی نشان داده می­شوند که به راحتی قابل درک هستند.

چه کسانی دراین کارگاه های اموزشی حسابداری شرکت می کنند؟

1)متخصصان مالی، خزانه داران کنترل مالی و افراد حرفه ای

2)افراد ارشد با مسئولیت مستقیم در مدیریت و کنترل مالی

3)حسابداران، برنامه ریزیان و متخصصان هزینه

4)هر حرفه ای که مسئولیت هر بخشی از روند برنامه ریزی را بر عهده دارد.

5)هر حرفه ای در سطح متوسط و ارشد که بخشی از تیم تصمیم گیری مالی است.

6)کارورزان و کاراموزان جدید با مسئولیت های مربوط به امور مالی

اموزش های لازم در این کارگاه اموزشی حسابداری:

1)مدیریت و حسابداری مالی: تفاوت و شباهت های عمده بین حسابداری مالی و مدیریتی را مشخص کنید، نقش حسابداری مدیریت را در یک سازمان درک کنید، پیوند استراتژی با برنامه ریزی و هزینه، نقش اصلی بودجه بندی و کنترل هزینه در سازمان های معاصر، به سمت یک فرایند عملکردی سازمان، فرایند های خود را بفهمید که شامل: یکپارچه سازی جنیه های مالی و غیرمالی، درک صورت های مالی و...

2)تجزیه و تحلیل هزینه ها: هزینه گزاری چیست، مفاهیم هزینه و اصطلاحات، هزینه های مختلف برای اهداف مختلف، مدل هزینه حجم و سود، تجزیه و تحلیل مرز، تولید در مقابل هزینه های غیرتولیدی، دوره در مقابل هزینه های محصول ارزیابی و کنترل موجودی، مطالعه موردی.

3)روش های سنتی در مقابل روش های پیشرفته در کنترل هزینه: هزینه های کم و هزینه های بیش ازحد شامل پیامد های سوداوری، چگونه یک سیستم هزینه گزاری را اصلاح کنیم، هزینه های غیر مستقیم در مقابل هزینه های مستقیم، سیستم های توزیع هزینه های سنتی در مقابل هزینه های مبتنی بر فعالیت، سلسله مراتب هزینه و رانندگان هزینه، پیوند منابع و فعالیت ها و مدیریت ها، معرفی بودجه ریزی و مدیریت مبتنی بر فعالیت، ویدئو و مطالعه موردی.

4)بودجه های انعطاف پذیر و تحلیل واریانس: نقش بودجه بندی، تفاوت بین بودجه ثابت و بودجه انعطاف پذیر را شرح دهید، محاسبه متغیرهای با بودجه قابل انعطاف و متغیرهای فروش کم، در مورد پیامدهای رفتاری در بودجه بحث کنید، روند بودجه در سازمان شما و چگونه ان را بهبود بخشیم، برای تکمیل بودجه و هزینه از کدام ابزارها استفاده خواهیم کرد، مشکلات و مطالعات موردی و تمرینات.

اهداف موثر در کارگاه های اموزشی حسابداری:

1)اهمیت حسابداری را در اداره مشاغل مشخص کنید.

2)دانش ها و مهارت های لازم حسابداری موردنیاز برای پشتیبانی بهتر از مدیریت را به دست اورید.

3)به درستی دسته های حساب را در سیستم حسابداری در شرکت، تشخیص و طبقه بندی کنید.

4)معاملات موثر بر دارایی، بدهی ها و سهام را به طور دقیق حساب کیند.

5)به درستی معالات مربوط به درامد و هزینه را حساب کنید.

6)صورت های درامد و ترازنامه را به طور موثر اماده کنید.

در واقع طرح کلی اهمیت حسابداری در تجارت شامل: نقش و هدف حسابداری، سیستم حسابداری، معادله حسابداری اساسی.

اصول حسابداری شامل: تعهدی در قابل حسابداری مبانی نقدی، تطبیق اصل و تشخیص درامد

چرخه حسابداری شامل: مراحل چرخه حسابداری، تجزیه و تحلیل معاملات، معاملات ضبط، تهیه مانده حساب، ضبط ورودی های تنظیم کننده، ضبط ورودی های بسته، تهیه صورت های مالی، تهیه مانده حساب پس از بسته شدن.

 

تجزیه و تحلیل ضبط معاملات شامل: استفاده از حساب ها برای خلاصه کردن معاملات، ائین نامه بدهی ها، تهیه مانده حساب

حسابداری برای دارایی شامل: حساب های نقدی بانکی، حساب ها و یادداشت های دریافت شده و کمک هزینه برای بدهی های مشکوک، موجودی و هزینه های فروش، دارایی های ثابت و دارایی های نامشهود.

حسابداری برای بدهی و حقوق صاحبان سهام که شامل: بدهی های جاری و بدهی های بلند مدت، سرمایه با مشارکت و درامد باقی مانده.

تنظیم ورودی ها که شامل: تنظیم برای اقلام، تنظیم برای تعویض

تهیه صورت های مالی که شامل: صورت درامد، بیانیه حقوق صاحبان سهام

در کارگاه های اموزشی حسابداری با مفاهیم حسابرسی سنتی و عملیاتی افراد اشنا می شوند و ابزارها و تکینک های اثبات شده ای برای انجام ممیزی های موثر به دست می­اورند. افراد در این کارگاه ها با مبانی ارزیابی تکنیک های کنترل داخلی و کار میدانی پیش زمینه کاملی کسب خواهند کرد. با استفاده از تمرین های موردی که به طور خاص فرموله شده اند عناصر مهم حسابداری داخلی را در این کارگاه اموزشی حسابداری بررسی می­کنند.

ارزیابی ریسک، نمودار جریان، طراحی انعطاف پذیر در برنامه حسابرسی، انجام ممیزی و استفاده از نتایج حسابرسی برای حل مشکلات تجاری.افراد هم چنین م­توانند مهارت های ارتباطی مرتبط با حسابرسی داخلی را مورد نوجه قرار می­دهند و به کار می بندند. کنفرانس با مشتریان، نوشتن یافته های حسابرسی و فروش توصیه های حسابداری.

اموزش حسابداری

تاثیرات سازمانی و شخصی در کارگاه های اموزشی حسابداری:

تاثیرات سازمانی مواردی از قبیل: هزینه و اگاهی از بودجه افزایش می یابد، شانس بیشتری برای انتخاب یک سیستم بودجه ای که کار می کند وجود دارد، دانش گسترده در مورد تکنیک های مدیریت عملکرد، نگرش بهتر برای پیوند دادن هزینه ها و بودجه به استراتژی و سنجش عملکرد، درک عمیق تر از رابطه علت و معمول برای اهداف بودجه، اگاهی بهتر از پیامد های غیر مالی بودجه ریزی که تمامی این موارد در کارگاه های اموزشی حسابداری بررسی می شود.

تاثیرات شخصی: نمایندگان روش های هزینه و بودجه ریزی را که برای ان ها مفید است درک می کنند، ان ها درک می کنند که چگونه یک بودجه مناسب و کارامد را تهیه کنند، ان ها یاد می­گیرند که سودمندی تکنیک های هزینه را در محاسبه دقیق و اطمینان از سوداوری ارزیابی کنند، ان ها با پیوند دادن بودجه به استراتژی و سنجش عملکرد دانش خود را تقویت وگسترش دهند، ان ها با پیوند دادن موضوعات مالی و عملیاتی درک خود را گسترش می دهند.

در کارگاه های اموزشی حسابداری تجزیه و تحلیل مدیریت و حسابرسی عملیاتی بررسی می شود که این یک برنامه جامع برای کسانی است که مایل به تبدیل شدن به حسابرسان مدیریت توانمند، تحلیل گران، و مشاوران مشاغل هستند.این کارگاه اموزشی حسابداری تاکید بر براورده شدن و بیش از حد انتظارات داخلی و خارجی مشتری دارد. و با انجام این کار افراد سازمان یا بخش خود را به مرکز تعالی مشتری تبدیل می کنند.

روش شناسی کامل و جنبه های مدیریت بحث و گفت و گوی جدی حسابداری عملیات و هم چنین کسب مهارت های لازم در استفاده از بهترین روش های جهانی در حسابداری عملیاتی قابل توجه است. از سوی دیگر محتوای برنامه در این کارگاه های حسابداری: فناوری های متدولوژی، بهترین روش های صنعت، اخرین ابزارها و تکنیک ها، سیستم های مدیریت و استاندارهای فناوری بررسی می شود.

ارزیابی عملکرد در کارگاه های اموزشی حسابداری به این صورت است که عملکرد را می­توان بر اساس تحویل پروژه های فردی یا تیمی ارزیابی کرد. هیچ امتحان یا ازمایشی وجود ندارد و افراد می­توانند پروژه های مبتنی بر کار ازمایشی سفارشی، مانند تهیه سند تحلیلی مربوطه، استراتژی مدیریت، برنامه اقدام یا ارائه مدیریت را انتخاب کنند. مشاور این دوره های اموزشی تحویل پروژه ها را مرور کرده و بازخورد پیشرفت را ارائه می­دهد. و ارزیابی نوعی مشاوره مدیریتی و مربی گری تجربی برای بهبود عملکرد است.

دوره مدیریت حسابداری در کارگاه های اموزشی حسابداری به این صورت است که برای کمک به متخصصان حسابداری در ارائه خدمات با ارزش افزوده با اطمینان و صلاحیت به مشتریان ارائه شده است. دوره مدیریت حسابداری به افراد کمک می­کند تا این اصول را در شرکت خود استفاده کرده و از ان ها بهره مند شوند. تا درامد بیشتری را به عنوان کارشناس سود و رشد به دست اورند.

بعد از دوره مدیریت حسابداری :

1)یک کارشناس سود و رشد بیش از یک حسابدار در مشاغل کوچک شناخته می شود.

2)وضعیت کسب و کار به طور دقیق و سریع ارزیابی کیند.

3)با یک تعهد کامل از صاحب مشاغل، یک برناه کاری نوبت دهی ایجاد کنید که می تواند در 30 روز موفقیت کسب کند.

4) همه چیز را در کنار هم قرار دهید تا درامد و اعتبار خود را به عنوان یک متخصص گردش مالی و هم چنین کارشناس سود و رشد برای مشاغل کوچک بسازید.

نتیجه گیری:

در واقع کارگاه های اموزشی حسابداری سعی دارند تا افراد را با اموزش و مهارت های لازم اشنا کنند و از طرفی سطح اعتماد به نفس افراد را جهت بهره مندی از یک حرفه موفق در زمینه حسابداری بالا برند. تا بتوانند در زمینه های حسابرسی، مالیات و حسابداری متمرکز شوند.

در مجموع دوره ها و کارگاه های اموزشی حسابداری به افراد نشان می دهد که چگونه می توانند طیف وسیعی از نقش های مالی را اداره کنند. در واقع این دوره ها برای هر افرادی که می خواهند اصول و کاربردهای حسابداری را درک کنند مناسب هستند. افراد یاد می گیرند که چگونه بتوانند منابع مالی به دست اورند و داده های مالی را به دانش مفید تبدیل کنند.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display