مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو

کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی

کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی

این دوره ها و کارگاه ها برای هر سطح از کارکنان از مبتدیان جدید تا متخصصان مناسب است. کلیه دوره ها در یک محیط کارگاه اموزشی تعاملی و عملی انجام می­ شود. هدف از اجرای این کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی با هدف اموزش و کمک به افراد در راه زندگی از جمله: دانش ­اموز، کارمند، صاحب مشاغل، متخصصان و...در مورد چگونگی مدیریت صحیح درامد کمک می­ کند.

چه کسانی باید در کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی شرکت کنند:

1)این کارگاه ها برای هر شخصی ازاد بوده لذا تمامی افراد و کارکنان تمامی مشاغل را شامل می ­شود.

2)دانش اموختگان، یا فارغ التحصیلان جدیدی که می ­خواهند شروع خوبی در مدیریت درامد مالی خود داشته باشند.

3)متخصصان جوان، کارمندان و یا صاحبان مشاغل، که در زمینه انتخابی خود تجربه زیادی دارند اما هنوز در مدیریت مالی، درامد مالی ان ها شروع نشده است.

4)افرادی که در مدیریت درامد مالی خود تلاش می ­کنند و به دنبال پاسخ در مورد چگونگی رفع ان هستند.

5)افرادی که اماده تغییرو بهبود امور مالی خود هستند اما نمی­دانند از کجا یا چگونه شروع کنند.

6)کنترل کننده مالی، مدیرمالی، یا درغیر این صورت برای افشای مالیات و محاسبات پاسخ گو هستند، اما مستقیما برای تهیه ان پاشخگو نیستند.

7)افرادی که قبلا در این صنعت کار کرده­اند اما می­خواهند دانش کاملی درباره امورمالی و مالیات کسب کنند.

8)فکرکردن برای افتتاح حساب، تمرین مالیاتی یا حقوق و دستمزد.

این کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی که برای متخصصان امور مالی و حسابداری و هم چنین کارمندان غیرمالی ای که به دنبال درک بهتر فرایندهای کلیدی مالی هستند بسیار مناسب می­ باشد. ان ها مهارت های عملی دارند که می­ توانند بلافاصله مورد استفاده قرار گیرند تا به افراد دیگر در مدیریت موثرتر امورمالی ومالیاتی، بهبود عملکرد و بهره وری خود کمک کنند.

برنامه های اموزشی در این نوع کارگاه ها شامل موارد زیر می­باشد: بودجه بندی، امور مالی و مالیاتی برای مدیران غیر مالی، ایجاد اسناد مالی،مدیریت گردش پول و سالم نگه داشتن تجارت، اموزش تهیه مالیات بر ارزش افزوده و اموزش بازده مالیات بر ارزش افزوده، اظهارنامه مالیاتی شخصی و اموزش خود ارزیابی، تهیه حساب های شرکت و بازده مالیات شرکت، تجربه کار حسابداری عملی( اختیاری).

در کارگاه های اموزشی مالی ومالیاتی دوره های مالیاتی به این صورت بررسی می­ شود که این دوره ها ارائه دهنده طیف گسترده ای از گزینه ها و ارائه دانش اموختگان با یک پایه محکم در اصول مالیات همراه با فرصت برای مطالعه دقیق در مسائل مهم مالیاتی، تخصص در امور مالیاتی برای همه افراد با علاقه به امور مالیاتی مناسب می ­باشد. که به اقدامات خصوصی، اداره امور مالیاتی برای تحصیلات دانشگاهی اشاره دارد. به طور کلی افراد از طریق کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی دانش کاملی درمورد نحوه عملکرد مالیات کسب می­ کنند.

ان ها می­ دانند که چگونه فرم های مالیاتی اماده تهیه کنند و تعیین کنند که مالیات چیست؟ و چه کاهش هایی در دسترس است. این کلاس ها ممکن است بر مالیات شرکت یا مالیات شخصی تمرکز داشته باشند و مالیات های شرطی و فدرال را تحت پوشش خود قرار دهند.

سیاست های مالی در امور مالی عمومی:  این دوره مالیات افراد را با مقدمه ای بر مفاهیم مالیات، سیاست ها و تکنیک های جایگزین مالیات اشنا می­کنند. این خلاصه به افراد این امکان را می­دهد تا از طریق تئوری و برنامه با مفهوم اجرای فنون مالیاتی اشنا شوند. کسانی که کارگاه های اموزشی مالی ومالیاتی را تمام می­ کنند، می­دانند که چگونه وضعیت مالی را برای پرداخت مالیات چه فورا، و چه به طور مستقل از انها اخذ کنند. و چه برای پرداخت کنندگان مالی و مالیاتی و چه برای مشاغل.

خدمات مالی

مالیات بردرامد فدرال:

دوره مالیاتی فدرال مشکلاتی را که بسیاری از پرداخت کنندگان مالیات از نظر سیستم مالیاتی اساسی دارند، شناسایی می کند. افراد در مورد ویژگی کاهش، استثنائات و ویژگی ها تحقیق می­کنند تا بتوانند یک شرح کلی در مورد تاکتیک ها برای شناسایی دقیق درامد کل مالیاتی ارائه دهند. این دوره و کارگاه اموزشی مالی و مالیاتی به افراد این امکان را می­دهد تا وسایل صحیحی را برای شناسایی درامد مشمول مالیات و دستورالعمل های خاص برای شناسایی درامد ناخالص خود تشخیص دهند.

اصول مالیات بین المللی:

این دوره مالیاتی پیشرفته به بررسی چگونگی انجام معاملات بین المللی توسط توسط افراد می­ پردازد. این دستورالعمل ها را هم برای شهروندان و هم برای افراد غیر مقیم پوشش می­ دهند. مباحث مالی ومالیاتی شامل مفاهیم شرکت و فرصت های سرمایه گزاری برای انجام معاملات می ­باشد. این کارگاه های اموزشی مالی ومالیاتی محدودیت ها و رویه های خاص مالیات بین المللی را بررسی می­ کند.

مالیات دولتی و محلی:

دراین کارگاه های اموزشی مالی ومالیاتی حق دولت ها در تشویق مالیات ها و قانون مالیات بررسی می­شود. افراد می­ اموزند که چگونه از مالیات

فروش و مالیات بر دارایی برای اهداف فدرال استفاده می شود. با مطالعه پروژه های برنامه ریزی مالیاتی، فراگیران می ­دانند که چگونه مالیات های محلی و شرط مورد نیاز اعمال می­شود. ان ها هم چنین با نحوه ایجاد مالیات و محدودیت های قانونی ان ها اشنا می­شوند.

مالیات اختصاصی:

این یک کارگاه غیر رسمی و تعاملی است که شرکت کنندگان در مورد روند مالیات ازجمله: ارزیابی  ها، وصول ها، کمک هزینه های صاحب خانه و

تعویق مالیات می ­اموزند. هدف این است که به شرکت­ کنندگان اطلاعاتی را که برای پاسخ گویی با اطمینان و موثر به سوالات مالیات دهندگان نیاز دارند در اختیار شرکت کنندگان قرار می­دهد. چه کسی باید شرکت کند؟ کارمندان جدید و مجرب و حرفه ای دپارتمان امور مالی و مالیاتی که باید اطلاعات به روز مالیاتی در مورد دارایی را به مودیان مالیاتی ارائه دهند. مزایای حضور: شرکت کنندگان در مورد موارد زیر بحث و گفت و گو خواهند کرد: کمک های مالی صاحب خانه، کسر مالیات، اعلامیه مالیات بر دارایی، مبانی ارزیابی، چرخه مالیات و مجموعه ها دراین دوره وکارگاه های اموزشی مالی ومالیاتی شرکت خواهند کرد.

مالیات بر دارایی:

اهداف این دوره به این صورت است که این کارگاه تعاملی بوده که در روند مالیات ازجمله: ارزیابی ها، نرخ مالیات ها، مجموعه ها، کمک هزینه های صاحب خانه وتعویق مالیات اشنا می شوند. هدف این است که به شرکت­ کنندگان اطلاعاتی را که برای پاسخ گویی مطمئن و موثر به سوالات مالیات دهندگان و مدیریت عملکرد مالیات بر دارایی در وزارت دارایی به شرکت دهندگان ارائه و عرضه می­کند. کسانی که در این کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی شرکت می­ کنند، مامورین مالی هستند که نیاز به درک عمیق از مالیات بر دارایی دارند. و از جمله مزایای حضور در این کارگاه ها می­توان به موارد زیر اشاره کرد: کمک ها مالی صاحب خانه ها، معافیت مالی، اعلامیه های مالیات بر دارایی، ارزیابی معافیت، چرخه مالیات و نرخ مالیات و مجموعه های مشخص شده در ان.

مالیات و ارزیابی ها:

این کارگاه اموزشی درک کاملی از چندین فرایند مالیات دهی ویژه به شرکت کنندگان ارائه می­دهد. نحوه اجرای ان در دولت از طریق سیستم های ارزیابی محلی مشخص می ­شود. و کسانی می ­توانند در این دوره های اموزشی شرکت کنند که شامل کارمندان اداره دارایی که با مالیات بر املاک سروکار دارند. به ویژه کارمندان با روال های تکمیلی، داده های تغییر غیر بازار، ریسک در گردش، مالکیت ویا ادرس تغییر گزارش و معافیت. که از مزایای حضور در این کارگاه های اموزشی مالی ومالیاتی می­ توان به تغییر غیر بازار، روال های تکمیلی، معافیت های قانونی و مجاز نام برد.

سیاست های مالیاتی ومالیات و تنظیم نرخ های مالیاتی:

از طریق بحث پانل، شرکت کنندگان درک عمیقی از سیاست مالیات و تعیین نرخ مالیات کسب می­ کنند. به شرکت کنندگان چارچوبی و ابزاری برای تعیین نرخ مالیات ارائه می­شود. و کسانی که حق شرکت در این کارگاه را دارند، افسران دارایی هستند که سیاست های مالیاتی را اداره می­ کنند و نرخ مالیات را تعیین می­ کنند. که از مزایای حضور دراین کارگاه های اموزشی مالی ومالیاتی می­توان به قانون گزاری، بودجه دولت محلی، سیاست مالیاتی، تعیین نرخ مالیات و مسائل فعلی اشاره کرد.

املاک( فروش مالیات):

فروش مالیاتی ابزار نهایی جمع اوری مالیات است. فروش املاک شخص در فروش مالیاتی یک مسولیت بزرگ است و یک عنصر ریسک برای شهرداری را در بر می­ گیرد. اگر مجبور هستید این کارگاه را انجام دهید باید خطاهای رویه ای و قانونی را بدانید تا به درستی این کار را انجام دهید.

در واقع کسانی ازقابلیت شرکت در این کارگاه را دارند که شامل افسران مالی می شود که وظیفه عملکرد مالیات بر املاک و جمع اوری مالیات را بر عهده دارند. که از مزایا و ویژگی های حضور در این کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی می توان به قانون حاکم، نحوه جمع اوریمالیات بزهکارو جلوگیری از لزوم فروش، تبلیغ فروش، نحوه انجام حراج، با املاک به دست امده درفروش مالیاتی چه باید کرد، نحوه رسیدگی به بازخریدها را می توان اشاره کرد.

این کارگاه افراد را با تحقیقات فعلی در زمینه سیاست های مالی اشنا می کند وبه ان ها فرصتی می دهد تا مهارت های خواندن و نقد بورس های حقوقی اقتصادی معاصر را توسعه دهند. که در واقع این کارگاه اموزشی مالی و مالیاتی میزبان یک پژوهشگر امور مالیاتی، اقتصاددان امور مالی عمومی، یا کارشناس دیگری است که مقاله ای در زمینه موضوعات قانون مالیات، امور مالی عمومی، و زمینه های مرتبط ارائه می­دهد.

مباحثی که در کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی خواهید اموخت:

مالیات

1)تعریف و هدف مالیات

2)انواع مالیات های تجاری

3)بازپرداخت مالیات در پرداخت غرامت

4)بارپرداخت مالیات گسترش یافته است.

5)مالیات نهایی

6)مالیات درصدی

7)مالیات بر ارزش افزوده

8)مالیات بر درامد برای فرد

9) هزینه ثبت نام سالانه

نتیجه گیری:

در واقع در این کارگاه های اموزشی مالی و مالیاتی  افرادی از قبیل: صاحبان مشاغل، افراد خود اشتغال و کارافرینان مشتاقی که می خواهند اصول تعهدات مالی و مالیاتی، محاسیات و... را اموزش ببینند پذیرا می باشد تا ضمن شرکت دران بتوانند در زمینه امور و مالیاتی یادگیری و درک کافی داشته باشند.

در مجموع کارگاه های اموزشی مالی ومالیاتی با هدف روشن کردن شرکت کنندگان در زمینه مفهوم و رویه های مربوط به تشکیل مالیات مناسب به منظور سازگاری و جلوگیری از بروز مشکلات مالیاتی در اینده فراهم شده است. که موجب می شود افراد مالیات های اساسی اقتصادی که در ان کسب و کارهای درامدی اعمال می شود بیاموزند و برای محاسبه میزان مناسب مالیات متعلق، نرخ های مختلف مالیات و مبنای مالیات را بشناسند.

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display