مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "مهر"

فنون اظهارنامه نویسی سریع و حرفه ای
اظهارنامه نویسی ، درج اطلاعات کامل درآمدهای سازمان و شرکت های مختلف در فرم های مربوط به آن است ،نوشتن اظهار نامه باید به صورت مختصر و شفاف باشد، تمام اطلاعات مربوط به یک سال شرکت یا کسب و کار دولتی و ... باید در آن درج شود
فنون اظهارنامه نویسی سریع و حرفه ای
معرفی شاخه های مختلف حسابداری
پیشرفت تکنولوژی و توسعه صنعتی و اقتصادی منجر به تکامل انواع یا شاخه های مختلف حسابداری در طول زمان شده است. حسابداری دارای گرایش های زیادی است که هر کدام از آن ها وظایف خاصی را انجام می دهند. معرفی شاخه های مختلف حسابداری نمایانگر گستردگی این علم در جهان است.
معرفی شاخه های مختلف حسابداری
آشنایی با روشهای انبارگردانی
با این روش همه موجودی های انبار در طول یك دوره دوازده ماهه و. بدون بستن انبار مورد شمارش و بررسی قرار گيرد.
آشنایی با روشهای انبارگردانی
لزوم آموزش حسابداری بهای تمام شده
حسابداری بهای تمام شده یکی از مهمترین ابزارهای مدیریت محسوب می شود و دانش آن می تواند کمک بزرگی به قلب یک واحد صنعتی کند. به طور مثال می توان گفت که تعیین هزینه واقعی در یک گاوداری لبنی گامی عظیم در مدیریت سیستم است.
لزوم آموزش حسابداری بهای تمام شده
حق سنوات چیست؟
حق سنوات مزایایی است که ممکن است شامل غرامت پولی و بیمه خدمات درمانی طولانی باشد که کارفرمایان به کارکنانی می دهند که به دلایل عدم عملکرد از کار منصرف شده اند یا بازنشسته می شوند.
حق سنوات چیست؟
یک حسابدار موفق به چه مهارت هایی نیاز دارد؟
حسابداری یکی از رشته های بسیار پرکاربرد و پر در آمد در همه جای دنیا می باشد. اگر می خواهید در این رشته به موفقیت دست پیدا کنید و به جاهای بالا مانند مدیر مالی برسید، باید بتوانید ویژگی های یک حسابدار موفق را در خود پرورش دهید و برای دستیابی به اطلاعات لازم در این رشته و کسب مهارت ها تلاش کنید. در این مقاله از وب سایت رادین حساب، به بررسی ویژگی های یک حسابدار موفق می پردازیم.
یک حسابدار موفق به چه مهارت هایی نیاز دارد؟
رشته حسابداری و وضعیت بازار کار
فارغ التحصیلان رشته حسابداری پس از اتمام تحصیل خود می توانند در شاخه های مختلف این رشته مسئولیت های مالی را برعهده بگیرند
رشته حسابداری و وضعیت بازار کار
کاربرد نرم افزار اکسل در حسابداری
نرم افزاری که برای جمع‌آوری و مرتب‌سازی و پردازش اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد اکسل نام دارد، این نرم افزار به دلیل داشتن محیطی ساده و همین‌طور امکاناتی مفید علاوه بر این که در حسابداری‌های شخصی و عمومی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد، در تهیه گزارشات مالی ، یکی از نرم‌افزارهای مهم برای حسابداری به حساب می‌آید.
کاربرد نرم افزار اکسل در حسابداری
روش های هزینه یابی در حسابداری صنعتی
هزینه یابی در حسابداری صنعتی در واقع تعیین ارتباط بین هزینه های ورودی و بازدهی است که از آنها ناشی می شود. این امر شرکت را قادر می سازد با تخصیص منابع خود به سودآورترین عملکرد، از منابع دست یابند.
روش های هزینه یابی در حسابداری صنعتی
آموزش کار با نرم افزار بیمه (تأمین اجتماعی)
در این مقاله می خواهیم کار با نرم افزار تامین اجتماعی را به شما آموزش دهیم همراه ما باشید و از نکته های این مقاله بهره ببرید.
فیلترها
Sort
display