مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آذر"

تفاوت حسابداری مالی با حسابداری صنعتی در چیست؟
دو دوره مقدماتی حسابداری که در بیشتر برنامه های تجاری یافت می شود، حسابداری مالی و حسابداری صنعتی است. در حالی که هر دو مبحث ارکان اساسی حسابداری را تشکیل می دهند، اما با این وجود تفاوت های اساسی بین این دو وجود دارد که باید بدانید.
تفاوت حسابداری مالی با حسابداری صنعتی در چیست؟
آموزش حسابرسی
حسابداری از آن دسته مشاغلی است که در همه ی زمان ها به صورت انحصاری و یا در ترکیب و ادغام با مشاغل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین افرادی که تمایل دارند به عنوان حسابدار در ارگانی مشغول به کار شوند، نیاز است که دوره های آموزش حسابداری را بگذرانند.
آموزش حسابرسی
وظایف حسابرس
حسابرسی یکی از شغل های بسیار مناسب و هم چنین پر درآمد به شمار می آید. بسیاری از مردم تفاوت میان شغل حسابداری و حسابرسی را نمی دانند، البته که این دو شغل از یک دیگر کاملا جدا می باشند اما میان آن ها شباهت های بسیاری نیز وجود دارد. در این مقاله به صورت کامل به وظایف حسابرس پرداخته ایم.
وظایف حسابرس
آموزش استانداردهای حسابداری
یک استاندارد حسابداری مجموعه ای از اصول، استانداردها و رویه های مشترک است که اساس سیاست های حسابداری مالی و شیوه های حسابداری را تعریف می کند. استانداردهای حسابداری شفافیت گزارشگری مالی را در همه کشورها بهبود می بخشد.
آموزش استانداردهای حسابداری
مالیات بر ارزش افزوده
مالیات هزینه‌ای است که از اشخاص حقیقی و حقوقی به‌ صورت بلاعوض برای تأمین مخارج عمومی توسط دولت گرفته می‌شود و دولت هیچ تعهدی نسبت به این مبلغ ندارد در واقع این مبلغ را دولت از درآمد افراد برداشت می‌کند
مالیات بر ارزش افزوده
آموزش حسابداری قانونی و قضایی
هر کدام از شاخه های حسابداری از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. در این بین آموزش حسابداری قانونی و قضایی هم از اصول و قوانین زیادی برخوردار است و در موارد زیادی هم کاربرد دارد. برخورداری از مهارت های لازم و کافی برای ارائه حساب های مالی به دادگاه و مراجع قضایی، از ویژگی های مورد نیاز یک حسابدار قانونی است.
آموزش حسابداری قانونی و قضایی
شغل حسابداری
شغل حسابداری یکی از پر کاربرد ترین و پر درآمد ترین شغل ها در هر جای دنیا می باشد و به دقت فراوان نیاز دارد به دلیل آن که این شغل اولویت کارهایش با مهارت های ریاضی و سر و کار داشتن با اعداد و ارقام است. لازم به ذکر است که تخصص های مختلفی در رشته حسابداری وجود دارد که شما می توانید آن ها را فرا گیرید و در این حیطه شروع به کار کنید.
شغل حسابداری
آموزش حسابداری مالیاتی
امروزه افراد زیادی به دنبال آموزش حسابداری به صورت گسترده هستند و ما در این مقاله برای شما توضیحاتی در ارتباط با آموزش حسابداری مالیاتی آورده ایم.
آموزش حسابداری مالیاتی
آموزش حسابداری مقدماتی
حسابداری فنی است که برای پردازش اطلاعات رویداد های مالی مورد استفاده قرار می گیرد. حسابداری شامل فرایند هایی نظیر شناسایی، اندازه گیری، ثبت و گزارش اطلاعات مالی و اقتصادی است. برای ورود به حرفه حسابداری لازم است تا دانشجویان و علاقمندان، به کمک آموزش حسابداری مقدماتی اطلاعات خود را با بازار کار کنونی تطبیق و نیز حسابدارانی که تازه وارد این عرصه شده‌اند آموخته های قبلی خود را به‌روز رسانی نمایند،
آموزش حسابداری مقدماتی
آینده حسابداری و سیستم های مالی تحت وب چگونه خواهد بود؟
توضیح کامل از اینکه آینده حسابداری و سیستم های مالی تحت وب چگونه خواهد بود؟
آینده حسابداری و سیستم های مالی تحت وب چگونه خواهد بود؟
فیلترها
Sort
display