مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "دی"

انواع صورت های مالی حسابداری
نتیجه فعالیت‌ها، سود، زیان و… شرکت که در مدت یک دوره مالی جمع آوری و طبق اصول تنظیم شده و استانداردهای مربوطه در گزارش هایی ارائه خواهد شد که به آنها ” صورت های مالی ” گفته می گویند.
انواع صورت های مالی حسابداری
انواع مرخصی در قانون
مرخصی یکی از حقوق کارمندان و کارگران است که نحوه استفاده از آن نیازمند آگاهی از قانون کار و انواع مختلف مرخصی های قانونی می باشد. در قانون شیوه های مختلفی برای گرفتن مرخصی وجود دارد که به استعلاجی، ازدواج و … تقسیم می شود.
انواع مرخصی در قانون
آموزش حسابداری پیمانی
حسابداری پیمانی یکی از انواع حسابداری می باشد. همان گونه که می دانید حسابداری یکی از شغل های بسیار مناسب و پر کاربرد است که در تمامی سازمان ها و شرکت ها از جمله شرکت های فنی و مهندسی کاربرد دارد. در این مقاله سعی کرده ایم که به آموزش حسابداری پیمانی و نکات مربوط به آن بپردازیم.
آموزش حسابداری پیمانی
آموزش حسابداری بین المللی
به مرور زمان با پیشرفت فناوری در عرصه ی جهانی همواره نیاز به نیاز به حسابداری بین المللی در شرکت ها و سازمان های کشورهای مختلف احساس می شود. حسابداری بین المللی سیستم های مخصوصی دارد که توانایی و اطلاعات افراد خبره در این کار را خواهان است. از همین رو آموزش حسابداری بین المللی ارزش و جایگاه ویژه ای پیدا می کند.
آموزش حسابداری بین المللی
وظایف حسابدار
حسابدار با استفاده از مهارت خود در ریاضی، حسابداری، حقوق و امور مالی و با استفاده از اعداد و صورتهای مالی، سلامت یک شرکت، سازمان یا فرد را توصیف می‌کند. حسابدار سود و زیان را تحلیل کرده، اطلاعاتی را فراهم می‌کند که سرمایه‌گذاران و صاحبان کسب و کار نیاز دارند تا چگونگی عملکرد شرکت را در بازه‌ای زمانی ارزیابی کنند.
وظایف حسابدار
آموزش خزانه داری
مدیریت و آموزش خزانه‌ داری مجموعه فعالیت های سازمان از قبیل، تمرکز، پرداخت سرمایه گذاری و بودجه و همچنین روند رسیدگی به مسائل مربوط به ریسک مالی می باشد.
آموزش خزانه داری
حسابرسی چیست و انواع آن کدام است؟
توضیح کامل از تعریف حسابرسی و انواع و طبقات تقسیم بندی شده ی حسابرسی
حسابرسی چیست و انواع آن کدام است؟
حسابداری طلا فروشی
در حسابداری اصل بر پایه ثبات دارایی ، بدهی و سرمایه است. سود و زیان محاسبه شده و در پایان دوره ، سود یا زیان به سرمایه اضافه یا از آن کسر شده و یا در سود و زیان اندوخته ذخیره می شود. در حسابداری صنف طلا ، دارایی شناور براساس قیمت روز محاسبه می شود و به دلیل تهاتر یا معامله پایاپای طلا ، حساب بدهکاری و بستانکاری برای اشخاص بدست می آید وآن را نیز به صورت شناور و بر اساس قیمت روز محاسبه می کنند.
حسابداری طلا فروشی
آینده شغلی کارشناسان رشته حسابداری
بررسی آینده شغلی کارشناسان رشته حسابداری و توضیح هر کدام به صورت جداگانه
آینده شغلی کارشناسان رشته حسابداری
حسابداری مالیات بر ارزش افزوده
ارزش افزوده که در زبان انگلیسی با عنوان Value added شناخته می شود، به ارزشی گفته می شود که در فرآیند تولید یک محصول به کالای واسطه ای یا همان مواد اولیه محصول اضافه می شود. البته ارزش افزوده مختص به یک کالا نیست، بلکه به فرآیند تولید مرتبط است.
حسابداری مالیات بر ارزش افزوده
فیلترها
Sort
display