مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "بهمن"

استارتاپ های مالی
استارتاپ نوعی کسب و کار جدید و مدرن است که با کسب و کارهای سنتی تفاوت بسیاری دارد و در آن جوانان با انگیزه با ایده های نو و متناسب با نیاز های جامعه شروع به فعالیت می نمایند. در این مقاله به بررسی استارتاپ های مالی و حسابداری مربوط به آن می پردازیم.
استارتاپ های مالی
دلایل علی الرس شدن چیست؟
مالیات علی الراس مالیاتی است که مبنای محاسبه آن به جای اسناد و مدارک مودی، قراین و ضرایب مالیاتی است. در صورت عدم ارائه اسناد و مدارک کافی از سوی مؤدی یا وجود اشکال در دفاتر، ممیز مالیاتی با بررسی اسناد و مدارک مالی و حسابداری یا در نظر گرفتن قراین و ضرایب مالیاتی اقدام به محاسبه مالیات می‌کند.
دلایل علی الرس شدن چیست؟
تهیه ی گزارش های حسابداری
آموزش تهیه ی گزارش های حسابداری و بررسی همه جوانب و دلایل اهمیت گزارش حسابرسی و توضیح کامل از مزایای گزارش حسابرسی در عملکرد شرکت
حق تمبر مالیاتی چیست ؟
حق تمبر مالیاتی از انواع مالیات‌های مستقیم بوده که از طریق الصاق و ابطال تمبر بر مدارک، اسناد و اوارق و در اصل به منظور به رسمیت شناختن و یا لازم ‌الاجرا کردن آن ‌ها، از متقاضی دریافت می‌گردد. در این مقاله به بررسی حق تمبر مالیاتی و نکات و قوانین مربوط به آن پرداخته ایم.
حق تمبر مالیاتی چیست ؟
استراتژی قیمت گذاری
بازاریابی شامل چهار بخش : محصول (Product)، قیمت (Price)، مکان توزیع (Place) و ترویج (Promotion) هستند که به ترکیب همه این‌ها آمیخته بازاریابی می گویند. قیمت تنها بخش آمیخته بازاریابی است که موجب درآمدزایی می شود . ذر ادامه مقاله بیشتر میخوانیم .
استراتژی قیمت گذاری
چرا به اصلاح حسابها در حسابداری نیاز داریم؟
در پاسخ به این سؤال که چرا به اصلاح حسابها در حسابداری نیاز داریم؟ باید گفت که این کار از اشتباهات در حسابرسی جلوگیری می کند.
چرا به اصلاح حسابها در حسابداری نیاز داریم؟
چرا مالیات پرداخت می کنیم؟
اگر چه انواع مختلف مالیات وجود دارد، مالیات بر فروش، مالیات بر حقوق و دستمزد، مالیات بر دارایی و غیره، اما بیشتر مردم هنگام استفاده از اصطلاح "مالیات"، به مالیات بر درآمد مراجعه می کنند. این احتمالاً به این دلیل است که مالیات بر درآمد منبع اصلی درآمد دولت فدرال است که "درآمد"، همانطور که توسط سازمان امور مالیاتی تعریف شده است، می تواند اشکال مختلفی مانند حقوق، اجاره، حق امتیاز، سود سهام، سود مشاغل، غرامت بیکاری را داشته باشد.
چرا مالیات پرداخت می کنیم؟
حسابداری آنلاین چیست؟
با توجه به نقش حساس حسابداری در روند فعالیت شرکت ها و موسسات، اطلاعات مالی باید به درستی و در کمال صحیح بودن در اختیار شخص حسابدار قرار بگیرد و چنانچه هرگونه خطا یا اشتباهی در هنگام جمع آوری داده های مالی صورت پذیرد، ممکن است موسسه دچار بحران اقتصادی و کمبود مالی شود و نتواند طی زمان های پیش رو به سود و درآمد هدف گذاری شده دست یابد.در ادامه بیشتر می خوانیم .
حسابداری آنلاین چیست؟
آشنایی با نرم افزار حسابداری و انتخاب مناسب آن
نرم‌افزار حسابداری به گونه‌ای از نرم‌افزارهای کاربردی اطلاق می‌گردد، که داده‌های حسابداری مربوط به کلیه معاملات را در قالب ماژول‌های تابعی (همچون حساب دریافتنی و …) ذخیره‌سازی و پردازش می‌نماید. نرم‌افزارهای حسابداری نرم‌افزارهایی هستند، که بر پایه مفاهیم حسابداری طراحی می‌شوند و جهت تسهیل امور، به حسابداران یاری می‌رسانند که یک نوع نرم‌افزار کاربردی را توصیف می‌کند که پردازش‌های حسابداری را درون ماژول‌های کاربردی مانند حساب‌های قابل پرداخت، حساب‌های دریافتنی، سند حسابداری، اسناد عمومی، حقوق و دستمزد و تراز حساب، ثبت و پردازش می‌کند. این سیستم به عنوان یک سیستم اطلاعات حسابداری عمل می‌کند.
آشنایی با نرم افزار حسابداری و انتخاب مناسب آن
شروط معافیت مالیاتی

درست است که گرفتن مالیات یک مسئله قانونی است و برای همه افراد مشخص و معین شده است اما با این حال همه دوست دارند که به یک نحوه مالیات آن ها کم شود.برای این که مالیات کم بشود و یا برداشته شود که به اصطلاح به آن معافیت مالیاتی می گویند باید دارای شرایط و موقعیت خاصی باشید.

در این مقاله قصد داریم تا...

شروط معافیت مالیاتی
فیلترها
Sort
display