مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "فروردین"

حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۰ + جدول
یکی از مهمترین عواملی که سبب می شود افراد به سمت کسب و کار سوق پیدا کنند و شغلی برای خود بیابند، درآمدی است که به ازای کار خود دریافت می کنند. از همین رو مسئله محاسبه حقوق و دستمزد، فرمول های محاسبه و به طور کلی آشنایی با حسابداری حقوق و دستمزد چه برای کارکنان، چه برای حسابداران و چه برای کارفرمایان، امری بسیار جدی و مهم است.
حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۰ + جدول
مزایای آموزش حسابداری
به طور متوسط، حسابدار روزمره اطلاعات مالی برای کسب و کارها، گروه های دولتی یا مشتریان فردی را به روز می کند. آن ها به دقت ترازنامه ها را چک می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز درست و جاری است. بعضی از حسابداران توسط شرکت های بزرگ استخدام می شوند، در حالی که دیگران مستقیما قراردادی هستند. بعضی از کارکنان تمام وقت را برای یک شرکت کار می کنند و بعضی از آنها کار نیمه وقت را انجام می دهند
مزایای آموزش حسابداری
آموزش حسابداری شعب
زمانی که یک سازمان و یا نهاد مالی فعالیت خود را گسترش می دهد، لازم است که از نظر جغرافیایی نیز اقداماتی انجام دهد. برای این توسعه، فعالیت خود را در مناطق دیگری نیز شروع می کند که اصطلاحا می گویند شعبه جدیدی ایجاد شده است.
آموزش حسابداری شعب
رشته حسابداری مدیریت چیست؟
حسابداری مدیریتی یکی از انواع حسابداری است. اگر در مورد حسابداری مدیریت اطلاعی ندارید این مقاله را به دقت مطالعه کنید.بیشترین دقت در انجام این تصمیم گیری ها اعمال شود. این تصمیمات معمولا با استفاده از استراتژی های خاص مدیریتی گرفته می‌شود و مدیران، پیش از نهایی کردن تصمیمات نیاز دارند تا تمام اطلاعات مربوطه را در دست داشته باشند.
رشته حسابداری مدیریت چیست؟
حسابداری دوبل چیست؟
همه کسب و کارها چه از روش حسابداری نقدی استفاده کنند و چه از روش حسابداری تعهدی، از حسابداری دو طرفه به منظور نوشتن دفاتر مالی خود استفاده می‌کنند. حسابداری دوطرفه رویه‌ای است که به حداقل سازی اشتباهات و افزایش شانس تراز شدن دفاتر حسابداری کمک می‌کند. این روش نام خود را به دلیل آن که دوبار تراکنش‌ها وارد می‌شوند، کسب کرده است.
حسابداری دوبل چیست؟
خدمات مشاوره مالی و حسابداری
یکی از خدمات مشاوره مالی و حسابداری، دست‌یابی به راهکارهای مناسب برای تخصیص بهینه منابع و جهت‌ گیری های صحیح سازمانی را با سهولت و دقت بیشتر به دنبال خواهد داشت. لحاظ الزامات اقتصادی در بخش های کوچک و بزرگ و در عرصه های داخلی و خارجی در کسب و کارهای امروزی، یکی از ضرورت‌ های غیر قابل انکار در توفیق بیشتر یا تحمل شکست‌های سنگین است.
خدمات مشاوره مالی و حسابداری
حسابداری پخش مویرگی
باید بیان شود که پخش یا توزیع مویرگی به معنای تحویل کالا به مشتری توسط خود تولیدکننده می باشد؛ به بیان ساده تر در توزیع مویرگی تولید کننده سعی می کند با حذف واسطه ها محصولات خود را به دست فروشنده نهایی برساند. حسابداری مویرگی یکی از انواع حسابداری ها است که باید به آن توجه شود.
فیلترها
Sort
display