مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "دی"

گروه بندی حسابداری
در انواع حسابرسی، متغیرهایی یکسان موجود می باشد که به طور کلی در گروه بندی حسابداری کاربرد دارد.
گروه بندی حسابداری
نحوه محاسبه سود و زیان در شرکت های بازرگانی
صورت سود و زیان درواقع عملکرد یک موسسه یا شرکت را طی یک دوره مالی که اغلب یکساله میباشد نمایش می دهد. محاسبه ی سود و زیان برای یک شرکت در پایان سال مالی بسیار با اهمیت است.
نحوه محاسبه سود و زیان در شرکت های بازرگانی
چرخه حسابداری
توضیح و بررسی کامل چرخه حسابداری
چرخه حسابداری
آموزش حسابرسی داخلی
همانطور که دنیای تجارت با شتاب تغییر می کند، حسابرسان باید این موضوع را ادامه دهند و قادر به ارائه بینشی نباشند که به سازمان های آنها امکان موفقیت را می دهد. این بدان معنی است که آنها باید به طور مداوم به مهارت و دانش خود اضافه کنند. آموزش حسابرسی داخلی به صورت مداوم و با کیفیت، متمرکز بر چندین زمینه کلیدی، از جمله فناوری، ارتباطات، خلاقیت، مهارت های لازم برای اصلی ارائه ارزش برای تجارت است.
استانداردهای بین المللی آموزش حسابداری
استانداردهای بین المللی آموزش حسابداری یک مؤلفه حیاتی در کل حرفه در اقتصاد فعلی است. پیشرفت در فناوری دیجیتال و زنجیره های تأمین و همچنین توافق نامه های تجارت بین المللی، همگی باعث کارایی و سرعت تجارت در مرزهای ملی نسبت به گذشته شده است.
استانداردهای بین المللی آموزش حسابداری
مدیریت ریسک در حسابداری
برای راهبرد اقتصادی بهتر سازمان، نیاز به کاربرد استراتژی های مختلف می باشد که همواره بی خطر نیستند، از این رو مدیریت ریسک در حسابداری اهمیت ویژه ای دارد.
مدیریت ریسک در حسابداری
اضافه کاری چیست؟
اگر وارد دنیای کار می شوید خصوصا مشاغل دولتی باید آگاهی کامل از ساعات کاری و نحوه محاسبه حقوق و اضافه کاری را بدانید به همین منظور در این مقاله راجب انواع اضافه کاری و فرمول محاسبه اضافه کاری به طور کامل توضیح داده ایم .تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
اضافه کاری چیست؟
معافیت و جرائم مالیاتی
در قانون مالیاتهای مستقیم تشویق هاییبمنظور ترغیب مودیان به ارایه اظهارنامه درموعد مقررو پرداخت بموقع مالیات تحت عناوین جایزه خوش حسابی ، بخشودگی بخشی ازجرایم مالیاتی , بهره مندی ازمعافیت پایه مالیاتی
معافیت و جرائم مالیاتی
ثبت معاملات در دفتر روزنامه

همه دانش آموختگان حسابداری با اصطلاح دفتر روزنامه آشنا هستند و میدانند که دفتر روزنامه یکی از مهمترین روند های محاسبات حسابداران هستند.هر شرکت و هر سازمانی باید برای هزینه ها و معاملات خود حسابدار داشته باشند. یکی از مهمترین و اصولی ترین  مبانی حسابداری، دفتر روزنامه است.همانطور که میدانید در دفتر ر...

ثبت معاملات در دفتر روزنامه
حسابداری پروژه ای
حسابداری پروژه ای می تواند یک کسب و کار خانگی یا آنلاین موفقیت آمیز برای حسابداران باشد.
حسابداری پروژه ای
فیلترها
Sort
display