مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو

مشاوره حسابداری صنعتی

مشاوره حسابداری صنعتی

اگر دوست دارید از درآمد و هزینه های یک شرکت آگاهی پیدا کنید، اما می خواهید با مسئولیت و اقتدار قابل توجهی منصب خود را حفظ کنید، مشاوره حسابداری صنعتی می تواند شغل شما باشد. آگاهی در این زمینه به شما در مورد حرفه حسابداری مدیریت، لمس همه موارد از مسئولیت های شغلی حسابدار مدیریت، مجموعه مهارت ها و الزامات رسمی آموزشی حسابداری گرفته تا نامگذاری های حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا به سرعت پیشرفت کنید.

نکات موثر در مشاوره حسابداری صنعتی

حسابداران مدیریت در شرکت های دولتی، مشاغل خصوصی و سازمان های دولتی کار می کنند.  وظایف آنها شامل ثبت و کوچک کردن اعداد، کمک به انتخاب و مدیریت سرمایه گذاری های شرکت، مدیریت ریسک، بودجه بندی، برنامه ریزی، استراتژی و تصمیم گیری است.

حسابداران مدیریت به استعداد و علاقه به اعداد، ریاضیات، تجارت و فرآیندهای تولید، همراه با مهارت های حسابداری، دانش در GAAP و مهارت های رهبری نیاز دارند. حداقل نیاز آن ها به مدرک لیسانس است، اما تجربه نیز در این زمینه به آن ها کمک می کند. مشاوره حسابداری صنعتی می تواند به یک حسابدار مدیریت مجاز و به یک حسابدار مدیریت منصوب، دسترسی ویژه ای داشته باشد.

- درک آنچه حسابداران مدیریت انجام می دهند

این متخصصان ممکن است حسابداران هزینه، حسابداران مدیریتی، حسابداران صنعتی، حسابداران خصوصی یا حسابداران شرکتی نامیده شوند. تهیه داده ها برای استفاده در شرکت یکی از ویژگی هایی است که یک حسابدار مدیریت را از سایر مشاغل حسابداری مانند حسابداری عمومی متمایز می کند. شما برای کمک به بودجه شرکت ها و عملکرد بهتر، اعداد را برای بررسی داخلی ضبط و کوچک می کنید. شما ممکن است به شرکت در انتخاب و مدیریت سرمایه گذاری خود در کنار سایر مدیران شرکت کمک کنید.

حسابداران مدیریت، مدیران ریسک، بودجه، برنامه ریزان، استراتژیست ها و تصمیم گیرندگان هستند. آنها کارهایی را انجام می دهند که به صاحب شرکت، مدیر و یا هیئت مدیره شرکت در تصمیم گیری کمک می کند. مشاوره حسابداری صنعتی اغلب بر حسابداران سطح پایین تر کمک می کنند که وظایف اساسی حسابداری مانند ثبت درآمد و هزینه ها، پیگیری بدهی های مالیاتی را بهتر انجام دهند. این اطلاعات برای تهیه صورت های سود، صورت جریان های نقدی و ترازنامه استفاده می شود.

در شرکت های کوچکتر، ممکن است در نهایت خودتان این وظایف را انجام دهید. یک حسابدار مدیریت با استفاده از مشاوره حسابداری صنعتی، تجزیه و تحلیل را برای پیش بینی، بودجه و اندازه گیری عملکرد و برنامه ها انجام می دهد، سپس آنها را به مدیران ارشد ارائه می دهد تا در تصمیم گیری عملیاتی کمک کنند.

یک حسابدار مدیریت همچنین ممکن است روندها و فرصت ها را برای بهبود شناسایی، تجزیه و تحلیل و مدیریت ریسک، ترتیب بودجه و بودجه عملیات و نظارت و اجرای انطباق را انجام دهد. آنها همچنین ممکن است سیستم مالی یک شرکت را ایجاد و حفظ کنند و بر دفترداران و پردازنده های داده آن نظارت کنند. حسابداران مدیریت همچنین ممکن است دارای تخصصی مانند مالیات یا بودجه باشند.

- مجموعه مهارت

اساسی ترین مهارت هایی که شما برای موفقیت به عنوان یک حسابدار مدیریت نیاز دارید، استعداد و علاقه به اعداد، ریاضیات، فرآیندهای تجاری و تولید و کمک به مدیریت یک تجارت می باشد. حسابداران مدیریت به یک پایه محکم در مهارت های حسابداری سخت، از جمله دانش حسابداری اساسی، اصول پذیرفته شده حسابداری (GAAP) و اصول مالیاتی اساسی و مشاوره حسابداری صنعتی نیاز دارند. حسابداران مدیریت این مهارت را گسترش می دهند تا دانش حسابداری هزینه، ابزارهای مالی مانند تخفیف وجه نقد را شامل شوند.

از آنجا که حسابداران مدیریت در داخل یک کسب و کار فعالیت می کنند، آنها نیاز خوبی به اقتصاد و مهارت های نرم تر مانند مهارت های ارتباطی و ارائه، نوشتن، اقناع و مهارت های روابط بین فردی دارند. شما همچنین باید بتوانید تصویر کلان سازمان خود را ببینید. حسابداری مدیریت به معنای کمک به کاربران و شرکت در تصمیم گیری بهتر با توجه به اطلاعاتی است که در اختیار آنها قرار دارد. این شامل تصمیم گیری مانند سرمایه گذاری، ساختار عملیاتی و ارزیابی ریسک بنیادی است.

سرانجام، شما به مهارت های رهبری و مدیریت نیاز خواهید داشت. شما باید متقاعد کننده باشید و هم در مدیریت سرمایه انسانی و هم در مدیریت سرمایه مالی تحصیل کرده باشید . ارائه، فنآوری آموزش و مهارت های فنآوری اطلاعات، نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. آگاهی از رسانه های اجتماعی، بازاریابی و فروش بسیار حیاتی است و از اهمیت بیشتری برخوردار است .

نکات موثر در مشاوره حسابداری صنعتی

- آموزش رسمی

از هر چهار حسابدار مدیریت، حداقل شرط لازم برای تبدیل شدن به حسابدار مدیریت، مدرک کارشناسی است. آموزش خوب در مقطع کارشناسی برای رشد مهارت های تفکر انتقادی که در این زمینه نیاز دارید، مهم است. حسابدار مدیریت معمولی دارای مدرک لیسانس در حسابداری یا امور مالی است، برای اخذ گواهینامه حسابدار مدیریت معتب (CMA)، مدرک شما لازم نیست که در یکی از این موارد باشد. حداقل شرط لازم برای تبدیل شدن به حسابدار مدیریت با استفاده از مشاوره حسابداری صنعتی به طور کلی مدرک لیسانس است.

موارد موثر در مشاوره حسابداری صنعتی

- مشخصات حرفه ای

دو عامل موثر برای حسابداران مدیریت وجود دارد. به دست آوردن یکی از این عامل ها ممکن است به شما کمک کند تا دستمزد بالاتری داشته باشید.

اولین عامل حسابدار مدیریت مجاز (CMA)، ارائه شده توسط موسسه حسابداران مدیریت (IMA) است. شما می توانید در صورت گذراندن دوره لیسانس، گذراندن آزمون CMA دو بخشی و کسب دو سال تجربه حرفه ای مداوم در حسابداری مدیریت یا مدیریت مالی، این عنوان را کسب کنید. دوم عامل حسابدار مدیریت، ارائه شده توسط انستیتوی CPAs آمریكا می باشد. حسابداران مدیریت معمولاً شغل خود را به عنوان کارمند برای یادگیری اصول حسابداری و نحوه عملکرد یک کسب و کار آغاز می کنند.

آنها ممکن است به عنوان تحلیلگر نیز کار خود را شروع کنند. آنها ممکن است پیش بروند و به حسابداران ارشد یا تحلیل گران ارشد تبدیل شوند، سپس به ناظران حسابداری برای کنترلرها و CFO تبدیل شوند. نردبان شغلی بسته به اهداف فردی آن ها می تواند جهات مختلفی داشته باشد که در این حوزه مشاوره حسابداری صنعتی می تواند کمک شایانی به آن هاکند. حسابداران مدیریت اغلب به عنوان تصمیم گیرنده حیاتی در شرکت ها تأثیر می گذارند. بهترین راه برای پیشرفت داوطلبانه در پروژه های مختلف و کارهای تصمیم گیری برای افزایش دانش آنها، شرکت و نقش آن ها در موفقیت است.

در حرفه خود در سطح محلی یا جهانی شرکت کنید. به عنوان مثال، MA این فرصت را فراهم می کند و همچنین به متخصصان کمک می کند تا شبکه ای برای فرصت های شغلی، مهارت افزایی و پشتیبانی تصمیم گیری ایجاد کنند. ابداع سیستم های جدید، فرآیندهای تجاری و تجزیه و تحلیل هایی که موجب صرفه جویی در هزینه شرکت و کمک به کارآیی بیشتر آن می شود، همراه با علاقه و استعداد حسابداری هزینه، به پیشرفت شما کمک می کند. از طریق صدور گواهینامه و ادامه تحصیلات حرفه ای، خود را متفاوت کرده و در کار حرفه ای خود پیشرفت کنید.

حرفه ای بودن از طریق نشان دادن شایستگی و از طریق مشاهده پیشرفت ظهور پیدا می کند. این دیدگاه ناشی از کار خوبی است که شما انجام می دهید و مورد توجه رهبران و تأثیرگذاران قرار می گیرد. حسابداران و تحلیل گران سطح پایین می توانند با نشان دادن مهارت های تحلیلی، رهبری و مالی پیشرفت کنند. با استفاده از مشاوره حسابداری صنعتی نقش اساسی در تصمیم گیری های عملیاتی و پروژه های ویژه مشخص می شود كه حسابداران مدیریت چگونه خود را از حسابدار سنتی مالی جدا می كنند.

بسته به نوع شرکت، حسابداران مدیریت باید در زمینه های مختلف تخصص نشان دهند. در یک محیط تولید، حسابدار مدیریت باید توانایی پیشرفت در محیط را نشان دهد تا به سرعت پیشرفت کند. در یک زمینه فنی، متخصص ممکن است نیاز به انجام وظایف در توسعه سیستم ها یا مدیریت پروژه های آموزش فنی داشته باشد. از حسابداران مدیریت اغلب خواسته می شود تا اقدامات بازاریابی را کنترل کنند یا به عنوان تحلیلگر پروژه های خاص عمل کنند. این تجربیات می تواند آنها را برای مسئولیت های مدیریتی اضافی یا در امور مالی یا مدیریت عمومی آماده کند.

مهم ترین نقش مشاوره حسابداری صنعتی

حسابداران مدیریت در بخش های دولتی و خصوصی کار می کنند. آنها داده هایی را تهیه می کنند، ثبت و کوچک کردن اعداد که شرکت های آنها برای بودجه بندی و برنامه ریزی استفاده می کنند بسیار مهم است. آنها همچنین مسئول مدیریت ریسک، برنامه ریزی، استراتژی و تصمیم گیری هستند. وظایف دیگر شامل نظارت بر کارمندان سطح پایین تر، شناسایی روندها و فرصت های بهبود است. مشاوره حسابداری صنعتی شامل استفاده از اطلاعاتی است که مربوط به درآمد فروش و هزینه های یک شرکت است.

یک قسمت از حسابداری مدیریتی حسابداری هزینه است که بر هزینه های کامل تولید یک شرکت متمرکز است. این کار با تجزیه و تحلیل تمام هزینه های ثابت شرکت به همراه تمام هزینه های متغیر آن انجام می شود. اگر تعیین های خاصی برای تکمیل تجربه حسابداری و تحصیلات خود داشته باشید، می توانید دستمزد بالاتری سفارش دهید. به عنوان مثال، شما می توانید با حسابدار مدیریت مجاز (CMA) یا تعیین حسابدار مدیریت، درآمد بیشتری کسب کنید.

مشاوره حسابداری صنعتی

انصراف از نظر
فیلترها
Sort
display