مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2019"  از "مهر"

حسابداری صنعتی

حسابداری صنعتی با توجه به گسترش روزافزون صنایع مختلف ، اهمیت زیادی پیدا کرده است. در حقیقت صنایع مختلف نیاز به حسابدار حرفه ای برای رسیدگی به امور مختلف مانند امور مالی ، امور مالیاتی و موارد دیگر دارند و این مسئله برای صنایع بسیار حیاتی است.

حسابداری صنعتی به صاحبان صنایع مختلف کمک می کند تا درک د...

حسابداری صنعتی
سهام در حسابداری

آگاهی از انواع سهام در حسابداری اطلاعات مفیدی را در اختیار حسابدار قرار می دهد و حسابدار می تواند با داشتن این آمار و اطلاعات به تهیه ی گزارش های مالی لازم بپردازد. در حقیقت سهامدر دنیای تجارت از ارزش زیادی برخوردار بوده در در آینده ی یک شرکت نقش بسزایی خواهند داشت.

سهام های مورد استفاده در دنیای ت...

سهام در حسابداری
معیار انتخاب نرم افزار حسابداری

از آنجایی که معیار انتخاب نرم افزار حسابداری می تواند شامل موارد بسیاری باشد، برای این منظور برای اینکه بتوانید یک نرم افزار حسابداری خوب را بیابید نیاز دارید که در مورد ویژگی های یک نرم افزار حسابداری اطلاعاتی را به دست بیاورید.

همانطور که می دانیم امروزه تنوع در ایجاد نرم افزارهای حسابداری بسیار...

معیار انتخاب نرم افزار حسابداری
حسابداری شرکت های کوچک

حسابداری شرکت های کوچک بسیار پر اهمیت بوده و می تواند در موفقیت شرکت های نوپا تاثیر بسزایی داشته باشد. همانطور که میدانید حسابداری برای هر شغلی ضروری است و شما به عنوان صاحب مشاغل کوچک باید از تاثیر حسابداری در رونق کسب و کارتان اطلاع داشته باشید.

پیروی از اصول حسابداری شرکت های کوچک برای موفقیت در...

حسابداری شرکت های کوچک
مدیریت زمان برای حسابداران

مدیریت زمان برای حسابداران از اهمیت زیادی برخوردار است. همانطور که می دانید وقت طلاست و زمان برابر است با کسب درآمد بیشتر.در واقع هرچه یک حسابدار وظایف خود را به صورت کارآمدتری انجام دهد ، درآمد بیشتری کسب خواهد کرد و در نهایت کار ها با سرعت بیشتری انجام خواهند شد.

مدیریت زمان یکی از مهارت های مهم ...

مدیریت زمان برای حسابداران
انواع دارایی در حسابداری

دارایی یک مفهوم مهم مالی می باشد که نقش تعیین کننده‌ای در بقای یک کسب و کار دارد. طبقه‌بندی دارایی و شناسایی انواع آن، برای شرکت‌ها لازم است. در این مقاله به آموزش طبقه‌بندی دارایی ، از جمله جاری و غیر جاری، عملیاتی و غیر عملیاتی و ... پرداخته ایم همراه ما باشید.

انواع دارایی در حسابداری
مهارت های حسابداری

برخورداری از مهارت های لازم در زمینه ی حسابداری، این حرفه را برای شما ساده تر کرده و سبب آن می شود که به موفقیت های بیشتری در این زمینه دست یابید. شناسایی مهارت هایی که منجر به موفقیت در حسابداری می شود نه تنها رضایت شغلی را افزایش می دهد ، بلکه می تواند شما را برای دسترسی به اهداف شغلی بلند مدت خود...

مهارت های حسابداری
دارایی نامشهود

دارایی‌ نامشهود در واقع به آن دسته از دارایی‌هایی اطلاق می شود که پس از محاسبه دارایی های نقدی و مشهود یک تجارت برجای می مانند. این دارایی‌ها در ارتباط مستقیم با درآمد و انتظاراتی که از میزان درآمد زایی یک تجارت می‌رود هستند.

به عبارت دیگر دارایی‌های نامشهود معمولاً دارایی های غیر قابل لمس در یک تج...

دارایی نامشهود
حسابداری استارت آپ

حسابداری استارت آپ یکی از انواع حسابداری های نوظهور است که با گسترش استارت آپ ها ضرورت آن حس می شود. در واقع اگر شما به دنبال ایجاد یک فعالیت می باشید یا ایده خاصی برای اجرا سازی استارت آپ دارید این نکته نیز حائز اهمیت است که پیش از شروع فعالیت خود به مسائل مالی آن توجه نمایید و با یک برنامه‌ریزی دق...

حسابداری استارت آپ
فیلترها
Sort
display