مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2019"  از "آذر"

الفبای حسابداری

حسابداری یکی از پرتقاضاترین حرفه های حال حاضردر دنیا است و یادگیری الفبای حسابداریبه افراد امکان می دهد تا با تخصص بیشتری به فعالیت در این زمینه بپردازند. در واقع نیاز به این حرفه در همه مشاغل احساس می شود به همین دلیل است که بسیاری از افراد به دنبال فراگیری این دانش هستند. یادگیری این دانش مزایای ف...

الفبای حسابداری
حسابداری کسب و کار آنلاین

حسابداری کسب و کار آنلاین برای افرادی که به این نوع فعالیت ها مشغولند، بسیار ضروری است. کسب و کارهای آنلاین که امروزه بیش از پیش گسترش یافته اند، با استقبال زیادی مواجه شده اند. در واقع با استفاده از امکاناتی که توسط چنین کسب و کارهایی ارائه می شود، افراد می توانند کارها و فعالیت های خود را در مدت ز...

حسابداری کسب و کار آنلاین
نقش حسابداری در سوددهی کسب و کار

پیش از شروع بحث در خصوص نقش حسابداری و تاثیری که می تواند در میزان بازدهی و سوددهی کسب و کارها داشته باشد، شاید بهتر باشد ابتدا مختصری در خصوص هدف اصلی حسابداری بدانیم، این که هدف و نقش این رشته در کسب و کار ها به چه صورت است.

در واقع هدف اصلی از حسابداری برای شرکت ها و کسب و کارها ارائه و تامین اط...

نقش حسابداری در سوددهی کسب و کار
روش های استخدام حسابدار حرفه ای

شرکت ها و سازمان های مختلفی وجود دارند که به دنبال استخدام حسابدار حرفه ای هستند. در واقع هنگامی که شرکت ها نیاز به تهیه صورتحساب های مالی دارند، معمولاً از یک حسابدار برای انجام این کار کمک می گیرند.

تهیه صورتحساب های مالی و پرداخت مالیات برای مشاغل بزرگ و کوچک به شما در سازماندهی اطلاعات مالی کمک...

روش های استخدام حسابدار حرفه ای
خدمات حسابداری شرکتی

خدمات حسابداری شرکتی می تواند بسیار تنوع باشد. در واقع خدماتی که حسابداران شرکتی به افراد یا شرکت های مختلف ارائه می کنند ، در سازمان دهی امور مختلف بسیار حائز اهمیت است و در صورتی خدمات مشاوره حسابداری به درستی و شیوه ای استاندارد و اصولی ارائه نشوند ، ممکن است که شرکت مورد نظر با مشکلات مهمی مواجه...

خدمات حسابداری شرکتی
چرا مالیات مهم است ؟

دولت ها به منظور تامین بخشی از بودجه های مورد نیاز خود برای انجام پروژه های دولتی و غیر دولتی و همچنین رشد اقتصادی در کشور از مردم مالیات دریافت می کنند. در واقع بدون دریافت مالیات ، دولت ها نمی توانند خواسته های جامعه و مردم خود را برآورده سازند.

علاوه بر این ، مالیات بر وضعیت اقتصادی یک کشور بسی...

چرا مالیات مهم است ؟
نکات کلیدی حسابداری
وظایف حسابدار شرکت محدود به فراهم‌کردن اظهارنامه‌های مالی یا صورت‌های مالیاتی نمی‌شود. اگر او با اتکا به دانش و تجربه خود تواناییِ فراتر رفتن از این وظایف را نداشته باشد، انتخاب مناسبی برای کسب‌وکارهای کوچک نیست.
نکات کلیدی حسابداری
نقش حسابداری در مالیات

در بسیاری از مواقع به دلیل عدم شفافیت های پرداختی و تاخیری که در زمان پرداخت مالیات ها وجود دارد و همچنین عدم تعهد کافی در خصوص ارائه اظهارنامه های مالیاتی، اطلاعات و داده های مرتبط با حسابداری در مالیات می تواند باعث تسریع در انجام تمامی مراحل پرداخت و وصول مالیات شود.

در مواردی نیز شرکت هایی که د...

نقش حسابداری در مالیات
اهمیت حسابداری تولیدی

اهمیت حسابداری تولیدی که یکی از زیرشاخه های حسابداری است در بخش های مختلف تولیدی قابل لمس است. در واقع این نوع حسابداری از اهمیت بالایی در بخش های مختلف برخوردار است و در امور تولیدی نقش مهمی را ایفا می کند. این نوع حسابداری برای اداره ی تجارت ها و کنترل آنها لازم است.

همچنین مدیریت یک تجارت، به دا...

اهمیت حسابداری تولیدی
انبارگردانی چیست ؟

انبارگردانی به عنوان یکی از مهمترین، پیچیده ترین و گسترده ترین وظایف و کار موجود در دنیای تجارت است. چرا که این شغل شامل وظایف مختلفی همچون نگهداری از تجهیزات، کنترل موجودی انبار و نحوه توزیع آن است.

که اگر در هر مورد کار به درستی انجام نگیرد می تواند در روند انجام فعالیت سایر قسمت های یک شر...

انبارگردانی چیست ؟
فیلترها
Sort
display