مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آبان"

آموزش حسابداری بیمه
برای آژانس های بیمه ای که می خواهند اطمینان حاصل کنند که کارکنان داخلی خود را بر فعالیت های درآمدزایی متمرکز کرده اند، آموزش حسابداری بیمه و استخدام شدن نیروی واجد شرایط، بسیار حائز اهمیت است. حسابداری بیمه در موقعیت های زیادی کاربرد دارد و در صورتی که افراد معلومات کافی در مورد آن داشته باشند، گزینه های شغلی زیادی پیش رو دارند.
آموزش حسابداری بیمه
آموزش حسابداری بازار کار
ورود به حرفه حسابداری آموزش های تخصصی در این رمین را می طلبد که فرد بدون آموختن آن قادر به ورود و حتی در صورت داشتن شغل در زمینه مربوطه قادر به حفظ شغل نخواهد بود، آموزش حسابداری ویژه بازار کار می تواند حسابداری مقدماتی، حقوق و دستمزد، حسابداری مالی و ... را شامل شود.
آموزش حسابداری بازار کار
آموزش حسابداری هزینه
آموزش حسابداری هزینه موضوع پر اهمیت برای شرکت ها می باشد که به افراد متخصص نیاز دارد. به همین علت قصد داریم تا در ادامه این مقاله به بررسی کامل آن بپردازیم. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
آموزش حسابداری هزینه
تجدید ارزیابی چیست؟
تجدید ارزیابی به معنای به روز کردن ارزش دارایی های هر شرکت یا سازمان می باشد، در واقع به دلیل وجود تورم بالا در کشورمان هر شرکتی که در هر زمینه ایی فعالیت می کند، نیاز دارد که تجدید ارزیابی را انجام دهد. باید بیان شود که یک شرکت برای آن که بتواند به فعالیت خود ادامه دهد، باید ارزش دارایی ‌های خود را با تورم به ‌روز کند و در پایان سال ‌های استهلاک، متناسب با تورم اقدام به سرمایه‌گذاری کند.
تجدید ارزیابی چیست؟
آموزش حسابداری شرکتی
حسابداری شرکتی یک شاخه مجزا از حسابداری است که مربوط به حسابداری برای شرکت ها، تجزیه و تحلیل نتایج مالی، تهیه حساب های نهایی و صورت های نقدی آن ها می شود. آموزش حسابداری شرکتی کمک می کند تا به وضعیت مالی شرکت ها به بهترین صورت اداره شود.
آموزش حسابداری شرکتی
معافیت مالیاتی چیست و شامل چه کسانی می شود؟
مالیات بخشی از درآمد دولت است که از واجدین شرایط گرفته می شود. میزان مالیات با توجه به بررسی هایی که صورت می گیرد، تعیین می شود. در این بین موارد استثناء هم وجود دارد که از مالیات معاف می شوند. باید بدانیم که معافیت مالیاتی چیست و شامل چه کسانی می شود تا از بروز مشکلات مربوط به عدم پرداخت مالیات جلوگیری شود.
معافیت مالیاتی چیست و شامل چه کسانی می شود؟
ثبت سفته در دفاتر حسابداری
سفته یکی از اسنادی است که کاربردهای زیادی دارد. در صورت استفاده تجاری باید ثبت سفته در دفاتر حسابداری انجام شود. سفته در واقع نشان دهنده بدهی فرد صادرکننده است و در این شرایط باید مراحلی را طی کرد. ثبت سند باید به درستی انجام شود تا در موعد زمانی بتوان مبلغ را دریافت کرد.
ثبت سفته در دفاتر حسابداری
استهلاک چیست؟
استهلاک به معنی کاهش ارزش دارایی در طول زمان است، استهلاک در حسابداری این کاهش ارزش دارایی ها را در طول سال هایی که آن دارایی مورد استفاده قرار میگیرد در جداول حسابداری اعمال میکند.
استهلاک چیست؟
مالیات قطعی چیست؟
اداره مالیاتی کشور برای هر شغلی با توجه به بررسی های صورت گرفته مبلغی را به عنوان مالیات تعیین می کند. ممکن است اشتباهاتی در بررسی ها انجام شده باشد و به هر حال می توان به آن اعتراض کرد؛ بنابراین روش اعتراض به مالیات قطعی بسیار حائز اهمیت است.
مالیات قطعی چیست؟
حسابداری ذهنی چیست؟
حسابداری ذهنی توضیح می دهد که چگونه می خواهیم ارزش ذهنی را به پول خود اختصاص دهیم و این امر به گرایش ما برای طبقه بندی، تقسیم بندی معیارهای ذهنی و رفتار متفاوت ما نسبت به پول بستگی دارد.
حسابداری ذهنی چیست؟
فیلترها
Sort
display