مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "فروردین"

حساب موقت و نحوه بستن حساب های موقت
بستن حساب یعنی مانده حساب را صفر کنیم و یا مانده آن را انتقال دهیم حسابها با توجه به نوع بستن آنها به دو دسته تقسیم می شوند: حسابهای موقت. حسابهای دائمی
حساب موقت و نحوه بستن حساب های موقت
اشنایی با حرفه حسابداری و حسابدار
حسابداری فرایند ثبت معاملات مالی مربوط به یک تجارت است.حسابداری یکی از کارکردهای اصلی برای هر مشاغلی می باشد. این ممکن است توسط یک حسابدار در یک شرکت کوچک یا دپارتمان های مالی قابل توجه با ده ها کارمند در شرکت های بزرگ تر اداره شود.
اشنایی با حرفه حسابداری و حسابدار
آشنایی با قوانین بیمه

بیمه ها به صورت کلی قوانین و اصولی دارند که بیمه گذاران باید براساس آن ها تصمیم بگیرند و این قوانین را رعایت کنند. بیمه های مختلفی در کشور فعالیت می کنند وقوانین و اصولی را باید رعایت کنند.

افرادی که تحت پوشش بیمه های مختلف قرار می گیرند، بهتر است تا در مورد ضوابط و شرایط موجود در آن اطلاعات ...

آشنایی با قوانین بیمه
آموزش کار با نرم افزار مالیات(سازمان امور مالیاتی)

آموزش کار با نرم افزار مالیات(سازمان امور مالیاتی) به این صورت می ­باشد که اغلب بسیار سریع تر از نسخه های دسکتاپ نصب شده روی رایانه افراد است. زمانی که دسترسی به نرم افزار را خریداری کردید تمام نیاز شما به آن، با یک اتصال اینترنتی و یک مرورگر می ­باشد.

برای تنظیم حساب کاربری در بیشتر موارد فق...

آموزش کار با نرم افزار مالیات(سازمان امور مالیاتی)
آشنایی با نحوه تهیه کاربرگ

فرم یا ورقه ستون بندی شده ای است که در پایان دوره مالی توسط حسابدار تهیه و در آن اطلاعات لازم برای اصلاح حسابها؛ تهیه صورت های مالی و بستن حسابها گردآوری می شود.

آشنایی با نحوه تهیه کاربرگ
محاسبه استهلاکات

در حوزه های مختلف دارایی هایی وجود دارند که بعد از مدت زمان مشخصی، دچار افت کارایی و همچنین ارزش می شوند. این موارد باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرند تا میزان استهلاک به طور دقیق بدست آید. در محاسبه استهلاکات روش های متعددی وجود دارند که هر کدام با توجه به شرایط مورد استفاده قرار می گیرند اما به هر حال هر کدام از آن ها دارای نقاط ضعف و قوت هستند.

محاسبه استهلاکات
خدمات مشاوره مالی و مالیاتی

امروزه افراد و خانواده هایی که درامد بالایی دارند جهت انجام کارهای خود به خدمات مشاوره مالی و مالیاتی نیاز داشته، لذا با مراجعه به این افراد و دریافت خدمات مشاوره مالی و مالیاتی می ­توانند به کارهای خود رسیدگی نمایند.

خدمات مشاوره مالی و مالیاتی
خدمات مشاوره بیمه ای و قانون کار چیست؟

قطعا هم کارفرمایان و هم کارگران در طول دوران کاری خود با برخی از مسائل کار مواجه می شوند که در بسیاری از موارد باید آنها را با یک مشاور بیمه ای و قانون کار حل کرد خدمات مشاوره بیمه ای و قانون کار نکات مربوط به کار و بیمه را با یک مشاوره تلفنی یا حضوری برای برطرف مشکلاتی که ممکن است میان کارفرمایان و کارگران رخ دهد را ارائه می دهد.

خدمات مشاوره بیمه ای و قانون کار چیست؟
برگزاری همایش و سمینار مالی و حمایتی

امروزه همایش‌ها و سمینارهای زیادی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شوند که هر کدام محتوای خاص خود را دارند اما فاکتورهایی در نظر گرفته می‌شوند که در هر نوع سمینار و همایشی رعایت می‌شوند. برگزاری همایش و سمینار مالی و مالیاتی هم به همین صورت است و متخصصان این حوزه اطلاعات زیادی را در اختیار افراد قرار می‌دهند. سمینارها اهداف زیادی را دنبال می‌کنند اما این اهداف به واسطه تبادل نظرات و ارائه مطالب زیادی به انجام می‌رسند. همایش مالی و مالیاتی در صورت برگذاری با همکاری دانشکده اقتصاد طراحی و اجرا خواهد شد.

برگزاری همایش و سمینار مالی و حمایتی
خدمات مشاوره حسابداری

اساس اطمینان از سلامت حساب ها و قابلیت اتکا به گزارش های مدیریت و مالی استخراج شده از سیستم های حسابداری و تجزیه و تحلیل داده ها این است که اسناد مالی به صورت روزانه در دفاتر قانونی با دقت ثبت شوند. وجود یک سیستم حسابداری کارآمد به عنوان زنجیره انتقال اطلاعات به مدیران محسوب می شود که در شناسایی مشکل، تعیین هدف و ارائه راهکار برای ارتقا دادن کارایی و توسعه کمی و کیفی عملکرد سازمان نقش اصلی را ایفا خواهد کرد. وجود خدمات مشاوره حسابداری در کنار کسب و کار به پرورش داخلی کارمندان، جبران کردن نیروی کار با استفاده از دانش کافی، کاهش دادن هزینه های بالا و غیره کمک زیادی می کند.

خدمات مشاوره حسابداری
فیلترها
Sort
display