مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "بهمن"

مشاوره آموزش حسابداری
مشاوره آموزش حسابداری خدمات گسترده ای را به افراد و مشاغل مختلف ارائه می دهد.
مشاوره آموزش حسابداری
مشاوره حسابداری تولیدی
بسته به مهارت مشاوران، شرکت های مشاوره حسابداری تولیدی می توانند طیف گسترده ای از خدمات را به طیف وسیعی از شرکت ها (در سراسر صنایع و بسته به اندازه شرکت ها) ارائه دهند، یا ممکن است از طیف خاص تری برخوردار باشند.
مشاوره حسابداری تولیدی
مالیات تکلیفی
اگر بخواهم به زبان ساده بگویم مالیات تکلیفی مالیاتی است که اخذ آن بر عهده شخص یا شرکت دیگری می باشد و قانون گذار آن را بر گردن دیگری انداخته است مانند مالیات حقوق که مقداری از حقوق ما توسط کارفرما کسر می شود و در پایان ماه به سازمان امور مالیاتی پرداخت می شود.
مالیات تکلیفی
نحوه محاسبه عیدی ۱۴۰۰ + ثبت سند
باید بیان شود که یکی از حق و حقوق های بسیار مهم تمامی کارمندان و کارگران، عیدی می باشد که باید با استفاده از فرمول ها و ضوابط خاصی محاسبه شود و سپس به کارمندان و کارگران پرداخت شود. در این مقاله به صورت کلی و جامع به نحوه محاسبه عیدی 1400 پرداخته ایم و در انتها به ثبت سند حسابداری نیز اشاره کرده ایم.
نحوه محاسبه عیدی ۱۴۰۰ + ثبت سند
مفاصا حساب بیمه چیست و شامل چه کسانی می شود؟
مناسبترین و آسان ترین تعریف از مفهوم کلمه مفاصا یعنی تسویه. بنابراین میتوانیم مفاصا حساب را همان تسویه حساب بدانیم. در واقعا مفاصا سندی است که طبق آن در تاریخ مشخص شده پس از رسیدگی به حساب، به شخصی که درآمد هزینه با اون بوده تحویل داده می شود و پس از دریافت مفاصا، از تاریخ مقرر شده مبالغ گذشته دیگر مورد حساب نخواهند بود. در این مقاله به طور کامل شما را با مفهوم مفاصا حساب آشنا می سازیم
مفاصا حساب بیمه چیست و شامل چه کسانی می شود؟
حسابرسی مالیاتی چیست؟
حسابرسی مالیاتی IRS مروری بر اطلاعات مالی شما است تا تأیید کند مالیات شما به درستی ثبت شده است.
حسابرسی مالیاتی چیست؟
ابزار کار یک حسابدار چیست؟
حسابداری از مشاغل پرطرفدار می باشد، بسیاری از دانش آموزان دوره دبیرستان رویای حسابدار شدن در آینده را در ذهن خود می پرورانند اما درصد کمی از آنها می دانند که ابزار کار یک حسابدار چیست؟
ابزار کار یک حسابدار چیست؟
دفاتر پلمپ چیست؟
طبق قانون تمامی شرکت‌ها باید دفاتر خود را پلمپ کنند. اما منظور از این پلمپ دفاتر چیست ؟ دفاتری که در شرکت‌ها باید پلمپ شوند، دفتر روزنامه و دفتر کل هستند. دفتر روزنامه همان‌طور که از اسمش پیداست، مربوط به فعالیت‌های روزانه تاجر است. تاجر باید تمامی دیون و مطالبات و صادرات و وارداتی که در هرروز انجام می‌دهد در این دفتر ثبت نماید.
دفاتر پلمپ چیست؟
حسابداری بازرگانی
باید بیان شود که دانش حسابداری یک دانش بسیار گشترده و مهم در سطح جامعه است که بسیاری از افراد نیاز به یادگیری آن برای انجام حساب کسب و کار خود دارند. یکی از شاخه های بسیار مهم رشته حسابداری، حسابداری بازرگانی است که با حسابداری تولیدی تفاوت های بسیاری دارد.
حسابداری بازرگانی
حساب تفضیلی شناور چیست و چه کاربردی دارد؟
حسابداری و حسابرسی از علوم اساسی برای تمام معاملات است و تمام کسب و کارها به این علم نیاز دارند. همانطور که از نام حساب تفضیلی بر می آید هنگامی که نیاز باشد شرح بیشتری در مورد یک حساب در گزارش حسابداری ارائه شود از حساب تفضیلی استفاده می شود. حسابداری تفضیلی شناور، از انواع حسابداری تفضیلی است و به کد هایی در کدینگ اطلاق می شود که در حساب های مختلف گردش دارند و در روش های قدیمی این کد ها در هر سر فصل به تکرار تعریف می شد و هم حجم کدینگ را بالا می برد و هم گزارشات را پیچیده می کرد.
حساب تفضیلی شناور چیست و چه کاربردی دارد؟
فیلترها
Sort
display