مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "اسفند"

مشاوره حسابداری دولتی
یکی از این بخش های مهم، حسابداری دولتی است که در آن اطلاعات مالی سازمان های دولتی جمع آوری و گزارش شده و در مورد تخصیص منابع مالی آنها تصمیم گیری می شود.
مشاوره حسابداری دولتی
مشاوره حسابداری اجتماعی
بسیاری از شرکت های حسابداری می توانند خدمات مشاوره حسابداری اجتماعی نیز به مشتریانی که به دنبال یک مشاور امین برای مسائل اقتصادی خود هستند، ارائه دهند که
مشاوره حسابداری اجتماعی
آموزش حسابداری صنعتی
حسابداری صنعتی از اهمیت بالایی در صنایع مختلف برخوردار است و یک حسابدار صنعتی در تعیین استراتژی های یک صنعت یا شرکت های مختلف ، نقش بسزایی دارد. به همین جهت در این مقاله قصد داریم تا مورد مزایای آموزش حسابداری صنعتی به بحث و بررسی پرداخته و این شغل از از نظر مسئولیت ها و وظایف انتظاری مورد ارزیابی قرار دهیم.
آموزش حسابداری صنعتی
حسابداری کارگاه های تولیدی
حسابداری کارگاه های تولیدی یکی از مشاغل پر تقاضا در زمانی است که از تولید حمایت می شود و بازار کارگاه های تولیدی پر رونق است.
حسابداری کارگاه های تولیدی
آموزش حسابداری بهای تمام شده
این روشها برای كاهش هزینه تولید با تجزیه و تحلیل گزارشها و بررسی روش های تولید توصیف می شوند. یک مدیر مجتمع صنعتی برای تصمیم گیری در مورد افزایش تولید یا تصمیم گیری دیگر و نحوه تصمیم گیری در صورت عدم دسترسی به گزارش های دقیق از بهای تمام شده، با مشکل روبرو می شود. این دانش می تواند نمای کلان بخش تولید را به خوبی به تصویر بکشد.
آموزش حسابداری بهای تمام شده
مشاوره حسابداری بازرگانی
مشاوره حسابداری بازرگانی در شرکت های بازرگانی به بررسی و محاسبه میزان سود و زیان شرکت می پردازد. مهم ترین عامل در‌حسابداری بازرگانی‌، مشخص شدن میزان سود و زیان شرکت در دوره‌های مالی مشخص می‌باشد.درواقع صورت سود و‌زیان در‌حسابداری بازرگانی از اهمیت بالایی برخوردار می ‌باشد.
مشاوره حسابداری بازرگانی
آموزش حسابداری تولیدی
یکی از شاخه های مهم حسابداری، حسابداری تولیدی است. این نوع حسابداری یک پیش‌بینی دقیق از هزینه‌های پیشرو، برای تولید یک محصول در یک سازمان را برعهده‌ دارد و کلیه ی برنامه ریزی های مالی یک شرکت بر اساس اطلاعات به دست آمده از حسابداری تولیدی انجام می شود.
آموزش حسابداری تولیدی
مشاوره حسابداری شرکت ها
یک مشاور حسابدار می‌تواند با ارائه راهکارهای مناسب، شما را در طراحی و بهبود فرآیندهای مالی و یافتن گلوگاه های موجود در سیستم حسابداری و جلوگیری از اتلاف منابع و وقت و حفظ از سوءاستفاده های احتمالی، همراهی و یاری نماید.
مشاوره حسابداری شرکت ها
حسابداری دولتی چیست؟
برای کار کردن و یا تحصیل در رشته حسابداری دولتی باید از تک تک جزییات آن اطلاع داشته باشید و سپس در این رشته گام بردارید .در همین خصوص ما به بررسی این رشته و تفاوتش با دیگر رشته های حسابداری پرداخته ایم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
حسابداری دولتی چیست؟
مباحث و شرح وظایف حسابداری صنعتی
حسابداری صنعتی همان طور که از اسم آن هم مشخص است در ارتباط با صنعت و موسسات تولیدی کاربرد دارد. به همین دلیل این نوع از حسابداری بسیار مورد توجه مدیریت است.در موسسات تولیدی یا کارخانه ها به علت نوع فعالیت و همچنین شکل فروش محصولات، نیاز مدیریت به اطلاعات بهای تمام شده تولیدات، بسیار دقیق و حساس است
مباحث و شرح وظایف حسابداری صنعتی
فیلترها
Sort
display