مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "فروردین"

مقایسه سود حسابداری و سود اقتصادی
سود حسابداری بعد از انجام عملیات مورد نظر شرکت بدست می آید که دیگر یقینا در سال مورد نظر آن سود کسب شده اما سود اقتصادی دستخوش نوسانات زیادی میشود مانند سرمایه گذاری در بورس که هر لحظه امکان تغییر در آن وجود دارد و همیشه قطعی نیست.
مقایسه سود حسابداری و سود اقتصادی
نکات مهم در انتخاب نرم افزار حسابداری
قلب و مرکزیت یک شرکت نرم ‌افزارهای حسابداری آن می باشد تا به کمک آن به ثبت اطلاعات مالی شرکت بپردازند. تمام سعی خود را كنید تا نرم افزاری انتخاب كنید كه هماهنگی بیشتری با كسب و كار شما داشته باشد. برای انتخاب نرم افزارهای حسابداری باید یک‌سری نکات را رعایت کنید که در این مطلب به شما گفته شده است.
نکات مهم در انتخاب نرم افزار حسابداری
آموزش حسابداری پیمانکاری
با افزایش پیچیدگی و تعداد کمک های مالی و عقد قرارداد در موسسات، مسئولیت های مدیریت و سرپرستی نیز افزایش می یابد. ضروری است که آموزش حسابداری پیمانکاری برای مدیریت پروژه های مختلف در شرکت ها و موسسات به صورت جدی تری انجام شود.
آموزش حسابداری پیمانکاری
مشاوره حسابداری حقوق و دستمزد
مشاوره حسابداری حقوق و دستمزد در شرکت های بزرگ بسیار حائز اهمیت می باشد از این جهت که باعث می شود حق کارکنان ضایع نگردد.
مشاوره حسابداری حقوق و دستمزد
حسابداری تسعیر ارز چیست؟
اگر محاسبات معاملات به ریال حساب گردد تبدیل معاملات ارزی به واحد پولی ریالی را تسعیر می نامند. از مسائل حائز اهمیت در حسابداری نحوه محاسبه نرخ تسعیر ارز است که اثر حاصل از تغییرات نرخ ارز در عملیات مالی بوسیله سیستم حسابداری کشف و بررسی می شود.
حسابداری تسعیر ارز چیست؟
دورکاری در حسابداری
حسابداری یکی از شغل هایی است که می توان در آن به صورت دور کاری نیز به فعالیت پرداخت. منظور از دور کاری آزاد کاری می باشد. زمانی که شما به صورت یک حسابدار دور کار استخدام می شوید ،زمان شما شناور است و خودتان رئیس کارتان هستید. شما می توانید انتخاب دور کاری در حسابداری را حتی به عنوان شغل و منبع در آمد دوم خود انتخاب کنید.
دورکاری در حسابداری
انواع ریسک در شرکت حسابداری
ریسک حسابداری عبارت است از خطر عدم کشف تحریف بااهمیت در اطلاعات حسابداری مربوط به سود، فاصله جریانات نقدی و وضعیت مالی توسط حسابرسان. در واقع، حسابرسان ملزم هستند که در نتیجه حسابرسی انجام شده از نبود چنین تحریفاتی اطمینان منطقی کسب کنند.
انواع ریسک در شرکت حسابداری
حسابداری تولیدی
حسابداری تولیدی سعی دارد با محاسبه قیمت تمام شده کالا علاوه بر بازگردانی سرمایه اولیه، سود قابل ملاحظه ای را نصیب شرکت و سهامداران آن نماید. در واقع یکی از مهمترین و به واقع سختترین فعالیت هایی که در حسابداری انجام می شود به دست آوردن بهای تمام شده کالا است.
حسابداری تولیدی
حسابداری قانونی

همه افراد مشتاق به حسابداری را دعوت به مطالعه این مقاله و این موضوع می کنیم. در این پست قصد داریم که در مورد حسابداری قانونی صحبت کنیم و بررسی کنیم که منظور از حسابداری قانونی چیست؟همانطور که میدانید به صورت روزانه و هفتگی مباحث مهم و پر اهمیت حسابداری را برای شما دوستان عزیز به اشتراک می گذاریم تا ...

حسابداری قانونی
صلاحیت های لازم برای حسابداری
حسابداری یکی از شغل های بسیار پر درآمد می باشد که هر سازمان یا شرکتی به آن نیاز دارد. برای آن که بتوانید در رشته حسابداری موفق شوید و به درجات بسیار بالایی برسید، لازم است که صلاحیت های این رشته را کسب کنید. شما می توانید با کسب مدارک و گذراندن دوره های حرفه ایی و هم چنین با تلاش و پشت کار، به یک حسابدار بسیار موفق تبدیل شوید.
صلاحیت های لازم برای حسابداری
فیلترها
Sort
display