مشاوره نرم افزار مودیان
دمو نرم افزار مودیان
جستجو
خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "اسفند"

کارگاه های اموزشی حسابداری

مفاهیم مدیریت کارگاه های اموزشی حسابداری، اثر بخشی کارمندان حسابداری و سازمان ها را در همه سطوح بهبود می­بخشد. علاوه بر این افراد می­توانند با شرکت در کارگاه های اموزشی حسابداری، برنامه های مدیریت مالی فدرال تخصص خود را گسترش دهند و اثر بخشی خود را بهبود بخشند.

کارگاه های اموزشی مهارت های حسابداری ...

کارگاه های اموزشی حسابداری
کارگاه های اموزشی بیمه و قانون کار

کارگاه های اموزشی بیمه و قانون کار توسط متخصصان بیمه هدایت می­شود که در مورد به روز رسانی قوانین کار بحث می­کنند و به کارفرمایان کمک می­کنند تا نحوه کنترل مالیات بیمه بیکاری را یاد بگیرند.مباحث شامل: جدایی کارمندان،پاسخ گویی به مطالبات مزایا، روند تجدیدنظر،تغییر قانون کار،کلاهبرداری و موضوعات دیگر ا...

کارگاه های اموزشی بیمه و قانون کار
تفاوت حسابدار و سرحسابدار چیست؟

از جمله سوالات متداول بین مردم، تفاوت حسابدار و سرحسابدار است. در واقع بین حسابدار و سرحسابدار تفاوت های اساسی بسیاری وجود دارد. این تفاوت ها در دو زمینه متفاوت مورد توجه قرار می گیرند. این دو زمینه عبارت از وظایف کلی هر یک از این مشاغل و مدرک تحصیلی و گواهینامه های مورد نیاز دو حرفه است.

زندگی به ...

تفاوت حسابدار و سرحسابدار چیست؟
تفاوت های بین حسابدار و برنامه ریز مالی چیست?

حسابداری و برنامه ریزی مالی تفاوت های عمده ای با یکدیگر دارند که دانستن تفاوت های آنها و درک این تفاوت ها به افراد کمک می کند تا بتوانند حرفه مورد نظر خود را انتخاب کنند. از طرفی وجود هر دو حرفه برای کسب و کارهای مختلف بسیار مهم است و با بهره مندی از خدمات آنها می توان یک تجارت را در مسیر موفقیت هدایت کرد.

تفاوت های بین حسابدار و برنامه ریز مالی چیست?
قوانینی که هر حسابدار باید از آنها پیروی کند.

در حسابداری مانند هر حرفه دیگری، قوانین به خصوصی وجود دارد که استفاده از این قوانین سبب می شود که همه امور مالی طبق اصول خاصی پیش بروند. از طرفی با استفاده از این قوانین بخش مدیریت می تواند تصمیمات لازم برای پیشبرد اهداف مالی را اتخاذ کند و کسب و کار خود را به موفقیت برساند. 

قوانینی که هر حسابدار باید از آنها پیروی کند.
بزرگترین اشتباهات در حسابداری

حسابداری در تجارت های مختلف نقش بسیار مهمی را ایفا می کند به همین دلیل است که اشتباهات در حسابداری می تواند بقای یک تجارت را به خطر بیاندازد. اشتباهات در امور حسابداری ممکن است که در بخش های مختلفی رخ دهد که در نهایت منجر به بروز مشکلات جدی تر شود.

در واقع اشتباهات در بخش حسابداری می توانند سبب انتقال داده ها و اطلاعات اشتباه به صاحبان مشاغل شود. انتقال داده ها و آمار اشتباه به صاحبان مشاغل سبب می شود که این افراد با توجه به تجزیه و تحلیل های به دست آمده، تصمیمات اشتباهی را برای آینده کسب و کار خود اتخاذ کنند و در نتیجه کسب و کار را در موقعیت بحرانی قرار دهند.

راه های بسیاری وجود دارند که می توان از بروز چنین اشتباهاتی پیشگیری کرد و در نتیجه اطمینان حاصل کرد که گزارشات  و اظهارنامه های تهیه شده توسط حسابداران از دقت و صحت کافی برخوردار هستند. شناخت اشتباهات رایجی که حسابداران انجام می دهند، به این افراد کمک می کند تا با تمرکز بیشتری به فعالیت های حسابداری خود پرداخته و در نتیجه کمتر چنین خطاهایی را از خود بروز دهند.

به همین جهت در مقاله پیش رو قصد داریم تا در مورد بزرگترین اشتباهات در امور حسابداری به بحث و بررسی پرداخته و تاثیر آنها بر تجارت های مختلف را مورد ارزیابی قرار دهیم.

بزرگترین اشتباهات در حسابداری
فیلترها
Sort
display